Mazda 626 GF (1997-02) Devir Dalgalanması ve Stop Etme

Domestos

JaDeD
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
Cihaz ile herhangi bir adaptasyon yapılmıyor. 15-20 km benzin ile kullanmak adapte ediyor. Sorun devam ederse kaynağı başka yerde aramak gerekir.
 

dülgeroğlu

Katılımcı
Konum
Çanakkale
Araç Markası
1998 Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Mavi - Hatchback
Ben de aynı o şekilde hortumu değiştirdim. Ama, lpg hortumlarının motora giriş yaptığı yerlerden de hava aldığı tespit edildi. Oraları da bi şekilde (sanırım yapıştırıcıyla) kapattılar. Sonrasında bariz düzelme olmuştu. Motor soğukken oralara su dök, gaz ver, belli oluyor hava alıp almadığı hocam.
 
Konum
Ankara
Araç Markası
1998 mazda 626
Araç Renk ve Tip
gri - Sedan
denedim bugun ama sonuç aynı benzinde daha stabil gibi geliyor lpg hortumlarına bakmak gerekir sanırım zaten bakım zamanı gelmiş düğme dıt dıt ötüyor kontak kapandığında hepsini elden geçirelim
 

Bika

Sessiz
Konum
Kayseri
Araç Markası
2000 Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Gri - Sedan
Selamlar herkese aranıza yeni katıldım kayseride yaşamaktayım 2000 model glx 626 aracım var çok severek aldım 5 ay önce ama şu sıralar rölanti yle ilgili sıkıntı yaşıyorum arabam ışıklarda duracağı zaman veya vites küçültrken debriaja basınca devir saati sıfıra düşüyor bazen stop ediyo bazen toparlıyo neden olabilir her usta farklı bişey söylüyo kafam karıştı başına böyle bişey gelen veya çözüm sunacak olan varsa çok sevinirim
 
Konum
Bolu Merkez
Araç Markası
Nissan maxima 2.0
Araç Renk ve Tip
Gri-bronz
Selamlar herkese aranıza yeni katıldım kayseride yaşamaktayım 2000 model glx 626 aracım var çok severek aldım 5 ay önce ama şu sıralar rölanti yle ilgili sıkıntı yaşıyorum arabam ışıklarda duracağı zaman veya vites küçültrken debriaja basınca devir saati sıfıra düşüyor bazen stop ediyo bazen toparlıyo neden olabilir her usta farklı bişey söylüyo kafam karıştı başına böyle bişey gelen veya çözüm sunacak olan varsa çok sevinirim
konuyu okumakta fayda var hocam.:)
 
Konum
Yalova-Armutlu
Araç Markası
2009 Mazda 3 Touring
Araç Renk ve Tip
Sedan - Gri Şimşek
Ateşleme sisteminden başlayın sorunu aramaya. Bujilerinizin yeniliğine göre ya temizlik ya değişim yapabilirsiniz. Ardından sorun devam ediyorsa kablo ve bobine yönelebilirsiniz. Ancak bobin öyle kolay kolay bozulacak bir parça değildir (Aynı değişimleri yaparken usta söylemişti), ilk iki aşamada sorun çözülecektir büyük ihtimalle.
 

Bayraktar

ve Cemşid, bi' de Mavi
Yönetici
Moderatör
Konum
İzmir
Araç Markası
626 GE / 1997
Araç Renk ve Tip
Beyaz / Sedan
Buji kablosunun ucunda plastik kaplamada bi açıklık var bu etkilermi acaba
Rolanti dalgalanmasının küçük-büyük bir çok nedeni olabilir. Forumda aynı problemi farklı nedenlerden dolayı yaşayan kullanıcılarımızın yazdıkları mesajları incelemek ve size en yakınını bulup bir yerden başlayarak aracınızı kontrol etmek/ettirmek gerekir.

Ayrıca sizin aracınızla ilgili mevcut konumuz da burada:
Mazda 626 GF (1997-02) Devir Dalgalanması ve Stop Etme

Bu da hava filtresinin deformasyonu sonucu yaşanan benzer bir durum:
Mazda 626 GE (1991-97) - Debriyaj / Fren Pedalına Basınca Rolantinin Düşmesi
 

Bika

Sessiz
Konum
Kayseri
Araç Markası
2000 Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Gri - Sedan
Bu problemi nasıl çözecez bilmiyorum usta diye gittiğim hepsi farklı bişey söyledi kimi boğaz kelebeği değişecek diyo kimi egzantirik sensörü anlamda kayseride bu arabnn dilinden anlayan yok
 

Bayraktar

ve Cemşid, bi' de Mavi
Yönetici
Moderatör
Konum
İzmir
Araç Markası
626 GE / 1997
Araç Renk ve Tip
Beyaz / Sedan

Bika

Sessiz
Konum
Kayseri
Araç Markası
2000 Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Gri - Sedan
2000 626 aracımda rölanti yle ilgili sorun yaşadımı daha önce belirtmiştim dün akşam 80 km kadar yol gittim ışıklara yaklaştığımda yavaşlarken devir nerdeyse sıfıra iniyo ve şunu farkettim bi ses geliyo konsolun hemen ön tarafından tık diye bu ses hem benzinde hem lpg de oluyo ne olabilir acaba sorun elektrik aksamdnmı kaynaklı
 

Domestos

JaDeD
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
2000 626 aracımda rölanti yle ilgili sorun yaşadımı daha önce belirtmiştim dün akşam 80 km kadar yol gittim ışıklara yaklaştığımda yavaşlarken devir nerdeyse sıfıra iniyo ve şunu farkettim bi ses geliyo konsolun hemen ön tarafından tık diye bu ses hem benzinde hem lpg de oluyo ne olabilir acaba sorun elektrik aksamdnmı kaynaklı
Klima ilk aklıma gelen... Açık kalıyor olabilir mi?
 

Oğuzhan

Aktif
Yönetici
Administrator
Konum
Aydın
Tık sesi ile ilgili ise;
Elektronik bir role olabilir. Rolantiyi düzenleyen vakum selenoidlerinden birisi devren çıkıyor olabilir. Tabi bunlar Mazda da kolay bozulan şeyler değil buda var.
 

Bika

Sessiz
Konum
Kayseri
Araç Markası
2000 Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Gri - Sedan
Kılmayı kontrol ettim açık değil ama sanki bi elektrik kesintisi yaşıyor araç bakalım neyden çıkacak buji kablosu veya Bobin diye başlıcama işe hayırlısı
 

Domestos

JaDeD
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
Rölantide gaz verip bırakınca devir ibresi atıyorum 1100-1200 devirlerde anlık duruyor sonra yerine oturuyor mu? Bu durum oluşmuyorsa rölanti motorunda veya üzerinde bulunan sensör arızalı olabilir.
 

Bika

Sessiz
Konum
Kayseri
Araç Markası
2000 Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Gri - Sedan
Aynen öyle gaz verip bıraktığımda devir saati 1100 de bikaç saniye durduktan sonra normal 900 civarına geliyo yani rölanti motoru görevini yapıyo gibi ama hafif gezinti var
 

Bika

Sessiz
Konum
Kayseri
Araç Markası
2000 Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Gri - Sedan
Bu rölanti sorununu çözemedim ne yapsak olmuyo sanayideki ustaların tutarsızlığı bıktırdı biri şundan diyo biri bundan diyo ne olcak buişin sonu
 

Domestos

JaDeD
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
Bu rölanti sorununu çözemedim ne yapsak olmuyo sanayideki ustaların tutarsızlığı bıktırdı biri şundan diyo biri bundan diyo ne olcak buişin sonu
Forumdaki rölanti ile ilgili konuları okumanda fayda olabilir... Rölantiyi dansöze çeviren bir çok etken var maalesef.
 

Bika

Sessiz
Konum
Kayseri
Araç Markası
2000 Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Gri - Sedan
Okuyorum hatta ustalarıda burda okuduklarımla yönlendirmeye çalışıyorum ama sonuç alamadık gerçekten trafik çile haline geldi debriaja frene basmaya korkar oldum
 
Üst Alt