Araç Alım & Satım, LPG İşlettirme, Muayene ve Plaka Değiştirme İşlemleri

vonallen

Katılımcı
Muayenede bakınca belli olsun diye borular korumasız kalsın, o daha mühim. Muayene bizi olasi bie tehlikeden korumak için değil mi zaten? Bu ne yaman çelişkidir? Transparan hortum kullanalım isterlerse :D muz cumuriyetinde yaşıyoz resmen...
Spiral hortumları da istemiyorlar artık, bende sökmüştü LPG ustası, geçemezsin vizeden dedi.
Bahsettiğim olay Temmuz 2017.
Şu anda durum nedir bilemiyorum.
 

ezmocesteri

Seçkin Üye
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Ankara
Araç Markası
2013 - Mazda 3 Dizel
Araç Renk ve Tip
Beyaz Sedan İmp.
Ruhsat gelmiyor artık Veli abi, kendin gidip alacaksın.
 

Domestos

JaDeD
Yönetici
Global Moderatör

kemal1963

Katılımcı
Konum
Bursa
Araç Markası
Subaru Forester XT2016
Araç Renk ve Tip
Kahverengi - SUV
Sizdirmazligi lpg bayileri vermiyor mu artik mmo dan kaldirildi. 2016 nisandan sonra lpg dosunumu yapanlar da dolum agzini depo kapaginin icine alcak veya tamponu deldircek
2018 ocak itibari ile sızdırmazlığı TÜW istasyonları muayene ile yapacak. MMO'dan alındı.bence çokta iyi oldu MMO daki eleman elindeki cihaz ile şöyle bi kontrol edip ver 30 u diyordu. aynı işi TÜW de yapabilir neden iki farklı noktaya arabanı götüreceksin ki hepsi bir noktadan halledilsin. bende lpg yi ruhsata işletmedim ARALIK sonu muayene tarihi geliyor lpg dolum yerini tamponun altına takmışlardı galiba yeri değişecek.

2018 ocak itibari ile sızdırmazlığı i (yeni lpg dönüşümü yapan araçlar içinde) TÜW istasyonları muayene ile yapacak diye birşey okumuştum. MMO'dan alınacak diyordu. bence çokta iyi oldu MMO daki eleman elindeki cihaz ile şöyle bi kontrol edip ver 30 u diyordu. aynı işi TÜW de yapabilir neden iki farklı noktaya arabanı götüreceksin ki hepsi bir noktadan halledilsin. bende lpg yi ruhsata işletmedim ARALIK sonu muayene tarihi geliyor lpg dolum yerini tamponun altına takmışlardı galiba yeri değişecek.
 

skyline

Fedakarlık yoksa, zafer de olmaz.
Konum
Manisa - İzmir
Araç Markası
'99 Mazda 1.8 323F GT
Araç Renk ve Tip
Gümüş Gri HB
Ben dolum agzini depo kapaginin icine alcam muayene 9 ekimde 150 tl imis fiyati tamponu deldirmem cok cirkin bi goruntu oluyor. Depo icinde sikinti cikmiyor mus
Benim muayene 09/2018 hadi bakalım, güzel haberlerini bekliyoruz. Tampon deldirmek çok ilkel.
 

Domestos

JaDeD
Yönetici
Global Moderatör
2018 ocak itibari ile sızdırmazlığı TÜW istasyonları muayene ile yapacak. MMO'dan alındı.bence çokta iyi oldu MMO daki eleman elindeki cihaz ile şöyle bi kontrol edip ver 30 u diyordu. aynı işi TÜW de yapabilir neden iki farklı noktaya arabanı götüreceksin ki hepsi bir noktadan halledilsin. bende lpg yi ruhsata işletmedim ARALIK sonu muayene tarihi geliyor lpg dolum yerini tamponun altına takmışlardı galiba yeri değişecek.

İlk 626 aracım varken 2013 yılında muayene istasyonunda lpg sızdırmazlık kontrolü yapıldı, daha sonraki Mazda 3 aracımda da yapıldı... Yani, ayrıca sızdırmazlık için bir yere göndermediler... :)
 

kemal1963

Katılımcı
Konum
Bursa
Araç Markası
Subaru Forester XT2016
Araç Renk ve Tip
Kahverengi - SUV
İlk 626 aracım varken 2013 yılında muayene istasyonunda lpg sızdırmazlık kontrolü yapıldı, daha sonraki Mazda 3 aracımda da yapıldı... Yani, ayrıca sızdırmazlık için bir yere göndermediler... :)
araca ilk defa lpg TaktırıRsan sızdırmazlık için MMO ya gitmen lazım sonraki muayenelerde gerek yok zaten

Benim muayene 09/2018 hadi bakalım, güzel haberlerini bekliyoruz. Tampon deldirmek çok ilkel.
depo ağzında yer yoksa Tampon mecbuRen mokoko olcak:)
 

ozgur35

Aktif
Konum
İzmir
Araç Markası
2011-Mazda 3 İmpresive
Araç Renk ve Tip
Gri-Hb
9 ekımde gırıyorum bakalım nasıl bı gun olcak ruhsat ıslencek muayne gırılcek lpg dolum agzı degıscek sızdırmazlık bı ton masraf
lpg dolum agzı depo kapagının ıcıne 150
sızdırmazlık 50
muayane 220
ruhsat 80
500 tl masraf bos yere
 

Murat Yılmaz

Kıdemli Üye
Konum
İstanbul
Araç Markası
Mazda 3 - 2011
Araç Renk ve Tip
Touring MY Editions
9 ekımde gırıyorum bakalım nasıl bı gun olcak ruhsat ıslencek muayne gırılcek lpg dolum agzı degıscek sızdırmazlık bı ton masraf
lpg dolum agzı depo kapagının ıcıne 150
sızdırmazlık 50
muayane 220
ruhsat 80
500 tl masraf bos yere
Ruhsat için neden ödeme yapacaksın?
 

Üst Alt