Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba herkese. Mazda 3 BL kasa bir araba almayı düşünüyorum. İlk arabam olacak nasipse. Manuel almayı düşünüyorum.
BL kasa olduğu için muhtemelen 15 yaş civarında bir araba olacak. Kilometre olarak üst limit ne olmalıdır?
Dikkat etmem gereken şeyler nelerdir? Özellikle dizel ve benzinli...
S.a değerli arkadaşlar. Benim araçta gözlük koyma yerinden kilitlenme yerindeki boşluk sebebiyle ses gelmekte.Serviste ustaya sorduğumda bunun üzerinde uğraştığını ama tam olarak sesi kesemediğini bir miktar azalttığını söyledi.Bu ses ile ilgili kesin bir çözüm bulan var mıdır acaba?