Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Volkswagen İşin Suyunu Çıkarttı

Konu, 'Volkswagen' kısmında ktaskan tarafından paylaşıldı.

  1. ktaskan

    ktaskan Aktif

    Araç Markası:
    2014 Mazda 3 Power
    Araç Renk ve Tip:
    Sedefli İnci Beyaz
    Volkswagen’ in yeni twin-turbo 6 litrelik W12 TSI motorunun gün yüzüne çıkacağı haberinden sonra Viyana Motor Sempozyumu’nda yeni 1.0 litrelik TSI ünitenin de tanıtılacağı açıklandı.

    Halihazırda Polo’ nun avrupa versiyonunda bulunan 1 litrelik TSi motoru geliştiren mühendisler, bu motordan 272 beygir güç ve 270 Nm tork ürettiklerini belirttiler. ” Polo WRC’ nin genleri” sloganıyla geliştirilen motor tek salyangoz turbo ve bir adet e-booster sistemiyle bezenmiş.

    Volkswagen Grubu Motor Geliştirme Departmanı en üst düzey sorumlusu ve Volkswagen markası yönetim kurulu üyesi Dr. Heinz-Jakob Neusser, ” Bu motor içten yanmalı motorların potansiyellerinin ne kadar yüksek olduğunun bir örneğidir.” diyerek motorun gelecek açısından olan önemini vurguladı.
     
  2. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan
    Bu hacimden o beygir gücü inanılacak gibi değil... Gerçi bir gecede susuz motor yapan adamlardan her şey beklenir... :D


    Bu ileti Tepetaklak gönderildi...
     
  3. faroz_52

    faroz_52 Aktif

    Kullan at tarzında motorlar üreriyorlar pist motoru işte wrc de kullan wc ye at sifonu çek :)
     
  4. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan
    Burada önemli olan dayanıklılık değil ilk etapta,dikkati çeken; bu hacimden o gücün çıkması bence... Tarihin birinde de; Wankel motora lpg uyguladı diye adamı linç etmişlerdi... Kimse de; aga bu işi nasıl başardın, mantığı nedir diye işin teknik boyutunu sorgulamadı...
     
  5. faroz_52

    faroz_52 Aktif

    İş kullan at ver takasa sıfırına bin bozuldumu sandık motor sipariş ver e doğru gitmekte ruhsuz marka ruhsuz motorlar yakıt tüketimini düşük cc ile başaracaklar adamlar mazda gibi çok yönlü bakmıyor yakında 600 cc lik motor üretirlerse şaşmam :) Bence marifet değil düşük cc yüksek güç subaru da bunu başarabilen bir marka ve birçok marka istese bunu başarırr zor bir iş değil :)
     
  6. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan
    Kimin ruhu, kimin tuzundan ziyade; yapılan işin önemi, sınırları zorlamaktır bence... Ben olayın bu tarafındayım... İşi; marka ve fanatizm boyutuna indirgemek çok objektif görünmüyor... Yapılan araştırmalara ve harcanan paradan ziyade emeğe yazık olur...

    Mazda; yarın çıksa 1000 cc hacminde skyactive teknoloji ile dizel motor ürettim dese neyi konuşmamız gerekiyor ??

    ;)
     
  7. faroz_52

    faroz_52 Aktif

    Mazdanın 1000 cc si eminim daha makul değerlerde ve daha uzun soluklu olur :) objektif olamıyorum Veli abi ne yapayım bugün müşterinin teki sıfır passat almış 115 bin tl ye hayırlı olsun dedim bana vosvos anahtarlığı hediye etti ayıp olmasın diye kabul ettim :) 2 dk sonra başka bi volkswagen ci geldi transporter la anahtarlığı gösterdim sevindi benimki eskimişti zaten mazda nın anahtarlığında olmaz dedi zaten takmazdım hediyeyi hediye etmek sünnet dedim al güzel günlerde kullan sevmediğim bir marka zaten dedim tıpkı senin pejocuya sw iyidir deyipte :) ama pejooo işte demen gibi :)
     
  8. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan
    Objektiflik gerektiren durumlarda olmak gerekiyor, aksi halde; hakkaniyet sınırlarını aşmış oluruz... Bunu anlatmaya çalışıyorum ben...

    Adam yüz bin defa ayağında top sektiriyor, faydası kime, hiç kimseye fakat bunu emek harcayıp yapıyor... Başarı mıdır? Evet... Ne işe yarar? Hiç bir şeye...

    Senin görüşün; hiç bir şeye verdiğin tepki, benim görüşüm harcadığı emeğe duyulan saygı... ;)
     
  9. faroz_52

    faroz_52 Aktif

    Tamam Veli abi bişey demedim haklısın :)
     
  10. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan
    Bilmukabele... ;)
     
  11. koful

    koful Sessiz

    Konunun uzmanı değilim ama, küçük hacimden o gücü alırsanız dayanıklılık ta bir o kadar kısa olur gibi geliyor. VW bu motoru 270hp civarlarında piyasaya sürüyorsa o zaman şapka çıkarmak lazım, ama yok Ford'un Fox motoru gibi 125hp ya da o civarda piyasaya sürülecekse, bu 272hp sadece reklam kokan bir hareket demektir.
     
  12. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan
    Bende uzmanı olmadığımdan; ortaya çıkan bu gücü elde etmek için harcanan emeğe vurgu yapıyorum sadece... ;)
     
  13. faroz_52

    faroz_52 Aktif

    Gereken mesajlar fazlasıyla alındı :) vosvos gene almam beni cezbetmesi için daha çok çalışması gerek iş bi motorla olmuyo :)
     
  14. Oziyal

    Oziyal Katılımcı

    Araç Markası:
    1991 - Mazda 626
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz Sedan
    Abi adamlar yapmış bize "helal olsun" demek düşer yapacak birşey yok
     
  15. chaos

    chaos Katılımcı

    Bu işin suyunu F1'de 80'lerde bayağı çıkardıklarından bu rakamlar çok etkileyici gelmiyor. Tabiki onlar kullan at motorlardı, şu ankilerin en azından bir 300-400 bin gitmesini bekliyoruz. Ancak zamanında öyle korkunç rakamlar vardı ki, sonunda F1 yönetimi pes edip turboyu komple yasakladı :D

    İşte 87'nin şampiyonu Nelson Piquet (Williams) 'ın kullandığı Honda motoru;

    [​IMG]

    1.5 litre, 6 silindir, 14,000 devir çevirebilen ve 1050 beygir üretebilen bir motor! Evet 1.5 motor ve 1050 beygir, hay maşallah diyelim:)

    Yani seri üretim de olsa, turbodan elde edilen hiç bir rakam beni o kadar da şaşırtmıyor.
     
  16. faroz_52

    faroz_52 Aktif

    İşin suyu baya bi çıkmış hakikaten bunları görmeden bakınca aaaa helal olsun ne motor yapmışlar almanlar diyoruz ama biraz tozlu rafları üfleyip bakınca gene japonların bu işi abartmanında ötesine götürdüğünü görüyoruz o zaman bir mazdacı olarak kıstasımız gene sağlamlık ömür olmalı ki alkış tutalım bunuda zaman gösterecek piyasada bir boy göstersinler bakalım memnuniyet birkaç yılda hangi düzeyde olacak :)
     

Sayfayı Paylaş