Mazda 626 GE (1991-97) Benzin Filtresi Değişim Aralığı Nedir?

Konum
Bolu-Ş.Urfa
Araç Markası
Renault - Twingo
Araç Renk ve Tip
Su Yeşili-HB Coupe
#2
Aracı aldıktan 1.5 yıl sonra değiştirdim. Benden önce ne zaman değişmişti bilmiyorum. Usta; çıkan filtre gayet temizdi demişti...
 

Domestos

(Veli Azak)
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
#3
Bu konuda herhangi bir sorun yaşamadım, değişim yapmadım...
 

böcek

Katılımcı
Konum
İstanbul
#4
Serviste usta benzinde stabil çalışıyorsa deişmene gerek yok dedi fiyatınıda sorim dedim 93 liraydı bu filtre eskirse nolur diye sordum araba benzinde calışmaz dedi çalışıyorsa sorun yok zaten o filtre deisim periyodu uzundur dedi 20 bin 30 bin km de filan deişir normalde dedi doğrumu bilmiyorum ben de deiştirmedim

LG G3 GOLD
 
Konum
İstanbul/Ümraniye
Araç Markası
Peugeot 106 - 1994
Araç Renk ve Tip
Beyaz - 3 kapı
#5
Ustanıza söyleyin söksün baksın değişim periyodu normal şartlarda 20 binkm desekten ben şahsen uymam gerekirse 10 tllik benzin filtresi takarım orjinal filtresinin yanına.

C5303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Konum
İstanbul/Ümraniye
Araç Markası
Peugeot 106 - 1994
Araç Renk ve Tip
Beyaz - 3 kapı
#9
10 tllik filtre var ama ben orjinalini söküp onu takın demedim. Orjinal filtreden önce 10 liralığı takarım orjinal üstünde kalır ve korumuş olurum.

C5303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Konum
İzmir
Araç Markası
1992 - Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Kuğu Beyazı - Sedan
#12
Ben Ozan Usta'ya sormuştum bu konuyu, "sor bakalım bana hayatında kaç defa değiştirdin bu filtreyi" dedi. Ömürlük gibi bir parçaymış bizim 626'larda.
 

dina35

Katılımcı
Konum
İzmir
Araç Markası
1994 - Mazda626
Araç Renk ve Tip
Gümüş Gri
#13
Arkadaşlar araba 1 haftadır benzinde çalışmıyordu pompa aldım bosch car servisine verdim 2 gün önce aldım 1 gün güzeldi bugün çalışıyor ama sarsıntılı çalışıyor aracı götürdüm bizlik birşey yok biz taktık enjektör falan diyorlar sinirlendim çıktım.depoyu söktük demişlerdi ondan sormuştum.lpg de bi sıkıntı yok canavar sizce ne olabilir.kime göstereyim biemedim
 

ezmocesteri

Kıdemli Üye
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Ankara
Araç Markası
2013 - Mazda 3 Dizel
Araç Renk ve Tip
Beyaz Sedan İmp.
#14
Arkadaşlar araba 1 haftadır benzinde çalışmıyordu pompa aldım bosch car servisine verdim 2 gün önce aldım 1 gün güzeldi bugün çalışıyor ama sarsıntılı çalışıyor aracı götürdüm bizlik birşey yok biz taktık enjektör falan diyorlar sinirlendim çıktım.depoyu söktük demişlerdi ondan sormuştum.lpg de bi sıkıntı yok canavar sizce ne olabilir.kime göstereyim biemedim
Tosun Usta tabiki
 

Bayraktar

ve cemşid...
Yönetici
Moderatör
Konum
İzmir
Araç Markası
626 GE / 1997
Araç Renk ve Tip
Beyaz / Sedan
#15
Arkadaşlar araba 1 haftadır benzinde çalışmıyordu pompa aldım bosch car servisine verdim 2 gün önce aldım 1 gün güzeldi bugün çalışıyor ama sarsıntılı çalışıyor aracı götürdüm bizlik birşey yok biz taktık enjektör falan diyorlar sinirlendim çıktım.depoyu söktük demişlerdi ondan sormuştum.lpg de bi sıkıntı yok canavar sizce ne olabilir.kime göstereyim biemedim
Benzindeyken araç boşta iken gaza abandığınızda egzozdan patır patır diye ses geliyor mu?
 

Bayraktar

ve cemşid...
Yönetici
Moderatör
Konum
İzmir
Araç Markası
626 GE / 1997
Araç Renk ve Tip
Beyaz / Sedan
#17
yok hayır araba sarsıntılı çalışoyor gaz tepkimesi düşük lpgye geçince fırlıyor
Sarsıntılı çalılıyorsa benzini yakamıyor anlamına gelir diye düşündüm. Benzini yakamadığı için de yakıtı çiğ olarak atar. Bu da o sese neden olur. Bu durumda da en basitinden hava akışı ve ateşleme ayarlarını kontrol edebilirisiniz diyecektim. ;)
Pompa almanız gerektiğini kim karar kılmıştı, usta mı söylemişti? O sölediyse tekrar gitmediniz mi, bu olmadı diye?
 
Son düzenleme:

Domestos

(Veli Azak)
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
#18
Bosch Car, yaptığı işlemin tersini yapsın. Aynı sorun devam ederse, kap arabayı tosun ustaya git, ters işlemden sonra araç oraya gitmeden önceki haline dönüyorsa da, parça sorunlu demektir aldığın yere götür. :)

Yağ değişimi gibi rutin bakımlarda anlarım bu bosch car işini de, böyle ekstrem işlerde tanıdık bildik ustalardan şaşmayın.
 

dina35

Katılımcı
Konum
İzmir
Araç Markası
1994 - Mazda626
Araç Renk ve Tip
Gümüş Gri
#19
Bosch Car, yaptığı işlemin tersini yapsın. Aynı sorun devam ederse, kap arabayı tosun ustaya git, ters işlemden sonra araç oraya gitmeden önceki haline dönüyorsa da, parça sorunlu demektir aldığın yere götür. :)

Yağ değişimi gibi rutin bakımlarda anlarım bu bosch car işini de, böyle ekstrem işlerde tanıdık bildik ustalardan şaşmayın.
bosch car işi şundan dolayı şirket araçlarımıza bakıyor hafta içi izin alıp götüremedim mecburen tanıdık diye sabah bırakıp akşam aldım ctesileri ustalar çok yoğun ki doğru düzgün usta yok ayrı mesele yine kısıee döngüye giriyorsun.zaten kızdım bidaha size vermem arabayı dedim benim titiz olduğumu da biliyorlar ancak beceremediler bu işi.200 tl de para verdim pompayı ben aldım vs.şimdi bu tosun ustaya gideyim ki başka çare yok gibi en,az bide o alacaktır tahminim. canı sıkılıyor insanın anlıcanız.
 

Bayraktar

ve cemşid...
Yönetici
Moderatör
Konum
İzmir
Araç Markası
626 GE / 1997
Araç Renk ve Tip
Beyaz / Sedan
#20
bosch car işi şundan dolayı şirket araçlarımıza bakıyor hafta içi izin alıp götüremedim mecburen tanıdık diye sabah bırakıp akşam aldım ctesileri ustalar çok yoğun ki doğru düzgün usta yok ayrı mesele yine kısıee döngüye giriyorsun.zaten kızdım bidaha size vermem arabayı dedim benim titiz olduğumu da biliyorlar ancak beceremediler bu işi.200 tl de para verdim pompayı ben aldım vs.şimdi bu tosun ustaya gideyim ki başka çare yok gibi en,az bide o alacaktır tahminim. canı sıkılıyor insanın anlıcanız.
Bence cumartesi gideceksiniz şimdiden arayın. Eğer ki deponuz tekrar açılacaksa (sanırım açılmayacak ama) işlemi uzun sürer. Belki de çok küçük bir ayrıntıdan kaynaklıdır. Kim bilir? Fiyatı bu durumda düşünmemeniz gerek bence, yeter ki sorunsuz kullanabilin guzuyu. :)
 
Üst Alt