Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Mazda 3 BL (2009-13) Sis Farı Röle Değişimi

Konu, 'İç Aksam - Elektronik- Aydınlatma' kısmında DrOkan tarafından paylaşıldı.

  1. DrOkan

    DrOkan Katılımcı

    Karlı havada aracı kara saplayarak park etmenin sonucu sis farı rölesi paslanmıştı. Sis farlarının gösterge ışığı ve kendisi yanmıyordu. 70 tl sıkışmış yani :)
    [​IMG]
     
  2. ezmocesteri

    ezmocesteri Moderatör

    Araç Markası:
    2013 - Mazda 3 Dizel
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz Sedan İmp.
    Geçmiş olsun abi, Mirai yi sadece röle değişimlerinde görmesek de içimiz açılsa ara sıra :)
     
  3. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan
    Geçmiş olsun hocam... Gözü gönlü açılmıştır guzunun... :)
     
  4. DrOkan

    DrOkan Katılımcı

    Veli hocam, Bülent sağolun. Bu arada 60 tl imiş :)
     
  5. hagakure

    hagakure Aktif

    Araç Markası:
    2004 Mazda 6
    Araç Renk ve Tip:
    Şampanya
    Geçmiş olsun .
     
  6. DrOkan

    DrOkan Katılımcı

    Bu arada sol ön far takımı fiyatı mirai icin 2350 tl, xenon far 190 tl Yikaninca ve yağmurda su alıp nemleniyor diye değiştireyim dediydim. Vaz geçtim. Farın kafası diye tariflenen arkadaki küçük kutu ise 1200 tl... :)
     
  7. DrOkan

    DrOkan Katılımcı

    Teşekkür ederim
     
  8. ezmocesteri

    ezmocesteri Moderatör

    Araç Markası:
    2013 - Mazda 3 Dizel
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz Sedan İmp.
    Bi xenon olduğundan biraz daha okkalı galiba fiyat, Allah farımıza zaval vermesin
     
  9. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan
    Ben hemen yarından tezi yok, kasko araştırmaya başlayayım... :)
     
  10. ezmocesteri

    ezmocesteri Moderatör

    Araç Markası:
    2013 - Mazda 3 Dizel
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz Sedan İmp.
    Bence de abi :D
     
  11. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan
    Trafik sigortası yenileme zamanı geldi sayılır, ikisini bir aradan çıkartayım en iyisi...
     
  12. ezmocesteri

    ezmocesteri Moderatör

    Araç Markası:
    2013 - Mazda 3 Dizel
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz Sedan İmp.
    Mantıklı olan o zaten, en düşük fiyatını al bir de ben sorarım sizin için abi.
     

Sayfayı Paylaş