Mazda 3 BK (2003-09) Devir Limitörü (devir kesici) Videosu

Domestos

(Veli Azak)
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
#1
Hazır düz yol bulmuşken, epeydir de devir kesiciye guzuyu sokmamışken ve son zamanlarda forumumuzda da muhabbeti dönen; devir kesici (devir limitörü) hakkında bilgi vermek açısından aşağıdaki videoyu çektim. Telefonun kamerası çok kaliteli :p olduğundan tam odaklama yapmamış ama yine de fikir vermek adına idare eder. :)

Araç otomatik olduğundan ve yol çok uzun olmadığından ben manuele alarak 2. viteste bu videoyu çektim.

 
Konum
Ankara - Kırıkkale
Araç Markası
Mazda 3 Bk
Araç Renk ve Tip
Kırmızı Sedan
#2
Bugün sabah ise giderken bende 5500 deviru gördüm ama kesiciye sokmadım. İkinci ve üçüncü viteste denedim. Araba hiç ikilemiyor. Bastım mi gidiyor.
Eline sağlık veli abi.
 
Konum
İzmir
Araç Markası
1992 - Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Kuğu Beyazı - Sedan
#3
Valla çok da merak ediyordum ellerine sağlık Veli Abi. Bunu 626 GE ile denemiş miydin? Ben merak ediyorum ama cesaret edemiyorum niyeyse. :D
 

Domestos

(Veli Azak)
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
#4
Valla çok da merak ediyordum ellerine sağlık Veli Abi. Bunu 626 GE ile denemiş miydin? Ben merak ediyorum ama cesaret edemiyorum niyeyse. :D
626'da 2. vites ile 120'yi görmüşlüğüm var ama kesiciye girmemişti. Cesaret edemediğin şey hız yapmak ise; benim gibi 2.viteste yapabilirsin, yok guzuya kıyamamak ise; haklısın.

Ama; o sesi duymak insanın da hoşuna gidiyor vallaha ! :) :)
 
Konum
İzmir
Araç Markası
1992 - Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Kuğu Beyazı - Sedan
#5
626'da 2. vites ile 120'yi görmüşlüğüm var ama kesiciye girmemişti. Cesaret edemediğin şey hız yapmak ise; benim gibi 2.viteste yapabilirsin, yok guzuya kıyamamak ise; haklısın.

Ama; o sesi duymak insanın da hoşuna gidiyor vallaha ! :) :)
Hız konusunda temkinliyim ama bir kere 180 görmüştüm. :D

Aslında cesaret edemememin sebebi durduk yere devir bastım diye bir problem çıkması. Bir şey olursa diye tamamen.
 

Domestos

(Veli Azak)
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
#6
Hız konusunda temkinliyim ama bir kere 180 görmüştüm. :D

Aslında cesaret edemememin sebebi durduk yere devir bastım diye bir problem çıkması. Bir şey olursa diye tamamen.
Devir kesici bir şey olmaması için var zaten... :) İllaki dene demiyorum ama problem devir çevirmekle olmaz diyorum... Atmosferik motora can veren devir neticede... Yeter ki; boşta devir çevirme. :)
 
Konum
İzmir
Araç Markası
1992 - Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Kuğu Beyazı - Sedan
#7
Devir kesici bir şey olmaması için var zaten... :) İllaki dene demiyorum ama problem devir çevirmekle olmaz diyorum... Atmosferik motora can veren devir neticede... Yeter ki; boşta devir çevirme. :)
Sırf meraktan ama istemeye istemeye deneyeceğim diyorum. Benzinde tabi ki. :)
 

slymncmgz

Katılımcı
Konum
Ankara
Araç Markası
Mazda3 2014 PowerSense
Araç Renk ve Tip
Kırmızı-Sedan
#12
Devir kesici sesi virüs gibidir, o sesi duydukça duymak istersin :)
En güzel devir kesici sesi VTEC1'lerde sanırım. Hatatatatat... :D
Bi de bizim meşhur Rotary'lerin 10bin devirlerde çevirdiği videolar var:rolleyes:
 

Oğuzhan

Aktif
Yönetici
Administrator
Konum
Aydın
#14
Devir kesici sesi virüs gibidir, o sesi duydukça duymak istersin :)
En güzel devir kesici sesi VTEC1'lerde sanırım. Hatatatatat... :D
Bi de bizim meşhur Rotary'lerin 10bin devirlerde çevirdiği videolar var:rolleyes:
Yurdumuzda abart egzozlu şahinlerin yerini civicler aldığı için onların sesi fazla çıkıyor yani oynanmamış vtec lerin sesinin bizimkinden farkı yok. Zaten vtec benim gözümde vti olanlar gerisi fasa fiso ;)
Veli abi eline sağlık video çeşitliliğimiz ve merak edenler için iyi oldu bu :)
Bu arada fazla kesiciye dadanmayın bağımlılık yapar. Sonra benim gibi arada üst kapak civatalarını sıkmak zorunda kalırsınız. Az önce yeni kasa astra cdtı tokatladım adam yüzünün şekli değişti gonzalese 2. Vitese kadar dayanabildi iyi geceler :D
 
Son düzenleme:

Domestos

(Veli Azak)
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
#15
Ben olayın sanatsal kısmındayım, videonun sonuna doğru Veli abi azıcıkta Aydın semalarında batan güneşi gösterem diyerek telefonunu kaldırıyor :p
Aynen öyle oldu hocam ama net olarak beceremedim araya orta refüjdeki otlar girdi. :)

Son bölümü montajlayıp atacaktım ama gönlüm el vermedi. Birde telefonun kamerası biraz daha iyi olaydı, tam süper olacaktı. :)
 

ogzhn38

Katılımcı
Konum
Kayseri
Araç Markası
1999 323f 1.8 Astina
Araç Renk ve Tip
Gri - Hatchback
#16
Yurdumuzda abart egzozlu şahinlerin yerini civicler aldığı için onların sesi fazla çıkıyor yani oynanmamış vtec lerin sesinin bizimkinden farkı yok. Zaten vtec benim gözümde vti olanlar gerisi fasa fiso ;)
Veli abi eline sağlık video çeşitliliğimiz ve merak edenler için iyi oldu bu :)
Bu arada fazla kesiciye dadanmayın bağımlılık yapar. Sonra benim gibi arada üst kapak civatalarını sıkmak zorunda kalırsınız. Az önce yeni kasa astra cdtı tokatladım adam yüzünün şekli değişti gonzalese 2. Vitese kadar dayanabildi iyi geceler :D
Oğuzhan astinaları ifşa etme lütfen. Sonra bu araba turbo mu 2.0 mı diye başımızın etini yiyorlar :p
 
Üst Alt