Mazda 626 Hız Sabitleyici Takılabilir mi?

HakanEMRE

Aktif
Konum
Bolu-Ş.Urfa
Araç Markası
Renault - Twingo
Araç Renk ve Tip
Su Yeşili-HB Coupe
İlk nesil Mazda 3 lere bile takmıyorlar abi. Takılamadığından değil muhtemelen uğraşmak risk almak istemiyorlar. Eski model sahipleri başlarının çaresine bakmak durumunda O0
Bende öyle düşündüm, piyasada punto vs gibi araçlara taktıran olmuş nette okudum...
 

Oğuzhan

Aktif
Yönetici
Administrator
Konum
Aydın
Hız sabitleyici muhabbetine buradan devam edelim :)
Bu resim yurtdışından 98 model bir 626 a ait. Benim araçta teyp kumandası olan yerde onda hız sabitleme kumandası var O0
Oem olmasa bile üniversal kitler var takıp kullananlar var imkansız diye bir şey yok.

 

hagakure

Aktif
Konum
İstanbul / Kadıköy
Araç Markası
2004 Mazda 6
Araç Renk ve Tip
Şampanya-Sedan
Konya yolu gibi sakin ya da İzmir otobanı gibi yol olsa neyse onun dışında cruize i şimdiye kadar çok az kullandım.İstanbul Adapazarı yolda bile kullanmaya fırsat kalmıyor ki yolların yoğunluğundan..
 

Oğuzhan

Aktif
Yönetici
Administrator
Konum
Aydın
Konya yolu gibi sakin ya da İzmir otobanı gibi yol olsa neyse onun dışında cruize i şimdiye kadar çok az kullandım.İstanbul Adapazarı yolda bile kullanmaya fırsat kalmıyor ki yolların yoğunluğundan..
Aynen abi buda ayrı bir soru işareti. Bizim yollarımızda çok ihtiyaç var mı?
 

HakanEMRE

Aktif
Konum
Bolu-Ş.Urfa
Araç Markası
Renault - Twingo
Araç Renk ve Tip
Su Yeşili-HB Coupe
Hakan abi senin arabada resimdeki yeşil daire içindeki soket var mı bakar mısın müsait olunca?

Aracı işyerinde bıraktım Oğuzhan, yarın bakcam, elimde motordan çekilmiş bi resim var ama ben olup olmadığını anlayamadım,


Murat bi bak sen bakalım varmı :)
 

HakanEMRE

Aktif
Konum
Bolu-Ş.Urfa
Araç Markası
Renault - Twingo
Araç Renk ve Tip
Su Yeşili-HB Coupe
Motora bak yav hey maşallah vurucan kırbacı, 4 te 200 ü geçer bu konu neydi yav ;D


Sadede gelelim :) varmı soket moket :)

Valla ben bi ara iyi heves etmiştim taktırılırsa taktırayim diye ama servisler den olumsuz yanıt gelince boşverdim, şimdi yine aklıma soktun bak Oğuzhan :)
 
Konum
Afyon
Ben bu konuyu araştırdım daha evvel..
GE kasanın orjinalinde hız sabitleyici var arkadaşlar.. Bu siistem artırma azaltma şeklinde değil yalnız sadace blokaj edip teli ayarlıyor..
Ülkemiz paketinde bulunmamakta, iki adet parça ve bir adet düğmeyle bu mümkün..
Dileyene link atabilirim, ayrıca bir firmada gaz telli araçlara hız sabitleyici ekipmanı mevcut olarak var. 400 TL gibi bir rakama mevcut. İlgili irtibat bilgisi isteyen olursa özelden yazarım. Pek mantıklı ve masraflı olduğu için konu açmadım..
 

HakanEMRE

Aktif
Konum
Bolu-Ş.Urfa
Araç Markası
Renault - Twingo
Araç Renk ve Tip
Su Yeşili-HB Coupe
Ben bu konuyu araştırdım daha evvel..
GE kasanın orjinalinde hız sabitleyici var arkadaşlar.. Bu siistem artırma azaltma şeklinde değil yalnız sadace blokaj edip teli ayarlıyor..
Ülkemiz paketinde bulunmamakta, iki adet parça ve bir adet düğmeyle bu mümkün..
Dileyene link atabilirim, ayrıca bir firmada gaz telli araçlara hız sabitleyici ekipmanı mevcut olarak var. 400 TL gibi bir rakama mevcut. İlgili irtibat bilgisi isteyen olursa özelden yazarım. Pek mantıklı ve masraflı olduğu için konu açmadım..
Ali abi ne duruyon link atsana
 

Oğuzhan

Aktif
Yönetici
Administrator
Konum
Aydın
Ben bu konuyu araştırdım daha evvel..
GE kasanın orjinalinde hız sabitleyici var arkadaşlar.. Bu siistem artırma azaltma şeklinde değil yalnız sadace blokaj edip teli ayarlıyor..
Ülkemiz paketinde bulunmamakta, iki adet parça ve bir adet düğmeyle bu mümkün..
Dileyene link atabilirim, ayrıca bir firmada gaz telli araçlara hız sabitleyici ekipmanı mevcut olarak var. 400 TL gibi bir rakama mevcut. İlgili irtibat bilgisi isteyen olursa özelden yazarım. Pek mantıklı ve masraflı olduğu için konu açmadım..
Görseller söylediğini doğruluyor Ali abi GE kasalarda devreye alma ve devreden çıkarma şeklinde sistem. Bir üst kasada ise hız arttırma ve düşürme olayı da var.
Bu görsel GE kasanın düğmesi
 

HakanEMRE

Aktif
Konum
Bolu-Ş.Urfa
Araç Markası
Renault - Twingo
Araç Renk ve Tip
Su Yeşili-HB Coupe
Görseller söylediğini doğruluyor Ali abi GE kasalarda devreye alma ve devreden çıkarma şeklinde sistem. Bir üst kasada ise hız arttırma ve düşürme olayı da var.
Bu görsel GE kasanın düğmesi
O zaman montaj daha basit olsak gerek, bu sistemde hangi hızda gidiyorsan hız sabitleyiciyi istediğin zaman aktif/deaktif ediyorsun sanırım...
 

Üst Alt