Yasin Uzuner
Sessiz
Arkadaşlar herkese selamlar Mazda CX-3 1.5 Sky-D aracımda son 4-5 gündür havaların soğumasıyla beraber aşağıda linkini bıraktığım videodaki sesi düzenli aralıklar ile duyuyorum ve sürekli geliyor araç hareket halindeyken park halindeyken rölanti de devirli kullanımda klima açık veya kapalıyken yani her koşulda duyuyorum daha önce yaşayan oldu mu ? Sizce bu bir arıza mıdır ? Herhangi bir arıza kodu yok sürüşte hiçbir değişiklik olmuyor şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim

