Cam Filmi Hakkında

aurora

(Can)
Mesajlar
3,764
Konum
İzmir
Araç Markası
2001 - Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Gri - Sedan
@aurora ön cam için oto camcılarda şeffaf bir film var, onu tavsiye ederim. En açığı bu abiii dedikleri film bile sıkıntı yaratabilir. Kapılara ise uygun fiyatlı ama güzel işçilikli herhangi bir film çektir yeterli olur. Çizilmez film 10 yıl garantili lafına tonla para verme ;)

Bu mesajı iyi oku (ilk aldığımda İzmir dönüşü ön cam hiç sıcak vermiyor diye düşünüyordum) ;
Llumar falan bakmayalım mı yani? İstanbul'da bu işi yapacak var mıdır? Kurban bayramına geliyoruz bir aksilik olmazsa, güvendiğin birisi varsa orada yaptıralım geçelim. Burada aksesuarcı tanıdığım bildiğim yok.
 

Murat Yılmaz

Seçkin Üye
Mesajlar
20,390
Konum
İstanbul
Araç Markası
2012 Mazda 3 BL
Araç Renk ve Tip
Füme
Llumar falan bakmayalım mı yani? İstanbul'da bu işi yapacak var mıdır? Kurban bayramına geliyoruz bir aksilik olmazsa, güvendiğin birisi varsa orada yaptıralım geçelim. Burada aksesuarcı tanıdığım bildiğim yok.
İstanbulda tanıdık var hallederiz ;)
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

Oğuzhan

Kıdemli Üye
Yönetici
Administrator
Mesajlar
10,004
Konum
Eskişehir-Aydın
Araç Markası
2015 Mitsubishi Lancer
Araç Renk ve Tip
İnci Beyaz Sedan
İnternetten kaliteli cam filmi temin edebileceğimiz bir adres var mıdır? Tavsiyesi olan ?
Satış sitelerindeki Amerikan çizilmez adı altında 150-200 TL satılanlardan bahsetmiyorum.
 

ezmocesteri

__bülent__
Yönetici
Global Moderatör
Mesajlar
36,642
Konum
Mudanya
Nasıl temin ederiz :)
Bu bölümde satın al kısmı var, ama çok pahalı ya başka yer bulmak lazım

IMG_20230606_125905.jpg
Mesaj otomatik birleştirildi:

Nasıl temin ederiz :)
Sordum, cevap;

Uygulamalı olarak satışlarımız mevcut perakende olarak satışlarımız mevcut değildir
 
Son düzenleme:

hagakure

Aktif
Mesajlar
5,814
Konum
İstanbul / Kadıköy
Araç Markası
2004 Mazda 6
Araç Renk ve Tip
Şampanya-Sedan
Ölü toprağını silkeleyelim :)
Bugün Levent dönüşü Kavacık da Llumar bayisine uğrayıp benim yumurta için fiyat aldım.
Yan ve arka camlar IRX serisi 20 bin TL
Yan ve arka amlar ATX serisi 12 bin Tl
Ön cam AIR 80 serisi 10 bin tl
Ön cam şeffaf çok hafif mavimsi görünüyor dedi , yapılırken hgs etiketi sökülüyormuş ,evet o etiketi hala yapıştıranlar arasındayım :)) ama sanırım sorun olmaz plakadan okur diye düşünüyorum. Henüz karar vermedim bayram sonrası değerlendireceğim. Bu arada kılcal fırça izleri içinde hafif pasta cila yapılır mı diye sordum onun içinde 10 bin tl dendi. Sanayideki arkadaşa sordum pasta cila ortalama 8 - 10 bin arası dedi.
 

Domestos

JaDeD
Yönetici
Global Moderatör
Mesajlar
55,561
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
2013 VW Polo TDI
Araç Renk ve Tip
Beyaz Hb
Ölü toprağını silkeleyelim :)
Bugün Levent dönüşü Kavacık da Llumar bayisine uğrayıp benim yumurta için fiyat aldım.
Yan ve arka camlar IRX serisi 20 bin TL
Yan ve arka amlar ATX serisi 12 bin Tl
Ön cam AIR 80 serisi 10 bin tl
Ön cam şeffaf çok hafif mavimsi görünüyor dedi , yapılırken hgs etiketi sökülüyormuş ,evet o etiketi hala yapıştıranlar arasındayım :)) ama sanırım sorun olmaz plakadan okur diye düşünüyorum. Henüz karar vermedim bayram sonrası değerlendireceğim. Bu arada kılcal fırça izleri içinde hafif pasta cila yapılır mı diye sordum onun içinde 10 bin tl dendi. Sanayideki arkadaşa sordum pasta cila ortalama 8 - 10 bin arası dedi.
Geçen hafta memleket dönüşü sivil polis aracı takıldı peşime 20-30 km ben onu o beni geçti en sonunda sağa çek dedi durduk.

Camlar filmli, yazsam mı yazmasam mı cezayı dedik en sonunda yazmaya karar verdik dediler.

Reyizim tebaasını zamanında affetti ya ne cezası, hem bir ay önce muayeneden geçti araç dedim. Kanunen yasak, hem cezası var hem de söktürüyoruz dedi. Emekli polisim deyince tüm bu hengameden sıyırdım.

Demem o ki (güldür güldür mesut enişte misali) ceza mevzusunu iyi düşün araştır abi.

Şu nokta da var ama, bizim camlardan içerisi görünmüyor belki bunun için hırs yapmış olabilir polis arkadaşlar. Hafif bronzluk iyidir tarzı bir uygulama ile içerisi görünür olursa belki işler değişir.
 

hagakure

Aktif
Mesajlar
5,814
Konum
İstanbul / Kadıköy
Araç Markası
2004 Mazda 6
Araç Renk ve Tip
Şampanya-Sedan
Geçen hafta memleket dönüşü sivil polis aracı takıldı peşime 20-30 km ben onu o beni geçti en sonunda sağa çek dedi durduk.

Camlar filmli, yazsam mı yazmasam mı cezayı dedik en sonunda yazmaya karar verdik dediler.

Reyizim tebaasını zamanında affetti ya ne cezası, hem bir ay önce muayeneden geçti araç dedim. Kanunen yasak, hem cezası var hem de söktürüyoruz dedi. Emekli polisim deyince tüm bu hengameden sıyırdım.

Demem o ki (güldür güldür mesut enişte misali) ceza mevzusunu iyi düşün araştır abi.

Şu nokta da var ama, bizim camlardan içerisi görünmüyor belki bunun için hırs yapmış olabilir polis arkadaşlar. Hafif bronzluk iyidir tarzı bir uygulama ile içerisi görünür olursa belki işler değişir.
Atr 35 serisi orta koyu ton diye geçiyor ve 2 numaraya denk geliyor deniyor , atr 50 ise daha açık ton 1 no ya denk geliyor. Yani tan ve arka camlari 50 yaptırsam on xam isr air serisi olup cok hafif mavimsi ton demişlerdi bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Gerçi 6 da daha koyu filmler vardi ce bir sorun yasamamiştım ama clio için şu garibanı salalım gitsin mi öpmelere doyamam derlermi emin değilim :D
Mesaj otomatik birleştirildi:

Abi, Lumarın en kaliteli olduğunu biliyorum fakat SolarGard cam filmi kalitesi hangi seviyede ?
Llumara yakınmı ?
Sizlerin, yorumunu, öğrenmek isterim..
Bildiğim kadari ile fiyat performans ürünü, kaliteli ve seramik serisini çok övenler var.Arada çok uçuk farklar bence yok bütçenize hangisi uygunsa onu tercih edin. Benimki biraz keyif işi , araç muhtemelen sonbaharda satılacak ama yaz rahat geçsin havasındayım.
 
Son düzenleme:

kadir

Kıdemli Üye
Mesajlar
13,706
Konum
İstanbul
Araç Markası
Mazda 3 A/T İmp. 2012
Araç Renk ve Tip
Karamio-Sedan
Ölü toprağını silkeleyelim :)
Bugün Levent dönüşü Kavacık da Llumar bayisine uğrayıp benim yumurta için fiyat aldım.
Yan ve arka camlar IRX serisi 20 bin TL
Yan ve arka amlar ATX serisi 12 bin Tl
Ön cam AIR 80 serisi 10 bin tl
Ön cam şeffaf çok hafif mavimsi görünüyor dedi , yapılırken hgs etiketi sökülüyormuş ,evet o etiketi hala yapıştıranlar arasındayım :)) ama sanırım sorun olmaz plakadan okur diye düşünüyorum. Henüz karar vermedim bayram sonrası değerlendireceğim. Bu arada kılcal fırça izleri içinde hafif pasta cila yapılır mı diye sordum onun içinde 10 bin tl dendi. Sanayideki arkadaşa sordum pasta cila ortalama 8 - 10 bin arası dedi.
Ben o etiketi hiç görmedim
 
Üst Alt