Mazda 3 BL (2009-13) Cam Açma Kapama Sorunu

Onur Durtaş

Sessiz
Mesajlar
11
Konum
Ankara/Yenimahalle
Araç Markası
2010 Mazda 3 Touring
Araç Renk ve Tip
Gri Sedan
Mazda 3 Bl Aracımda işten eve dönerken yol boyunca sıkıntısız cam açılıp kapanırken evin önüne geldiğimde cam hiçbir şekilde açılıp kapanmıyor. Daha önce başına böyle bir durum gelen var mı acaba ?
 

Domestos

JaDeD
Yönetici
Global Moderatör
Mesajlar
55,561
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
2013 VW Polo TDI
Araç Renk ve Tip
Beyaz Hb
Diğer camlarda da sorun var mı, sadece tek cam mı sorunlu?
 

Rcm

Aktif
Mesajlar
3,511
Konum
Ankara
Araç Markası
2014 - Mazda 3
Araç Renk ve Tip
Siyah-Hatcback
Kapı kapağını sök bir bak. Bağlantılarda sorun olabilir. Kablo neyim çıkmış olabilir. Yaşandı böyle şeyler.
 

olmezozan

#ozanworkz
Mesajlar
184
Konum
İzmir
Araç Markası
Mazda 2 Sport
Araç Renk ve Tip
Beyaz
Bu tarz saçma bir durum bizim Mazda 2'lerde de vardı. Ön yolcu tarafı, önce 4'lü düğmeden açılmazsa, yolcu tarafındaki düğmeden açılıp kapanmıyordu.4'lü düğmedeki küçük bir röle yada direnç (elektrikçi tespit etmişti) değişerek çözüldü.
 

Onur Durtaş

Sessiz
Mesajlar
11
Konum
Ankara/Yenimahalle
Araç Markası
2010 Mazda 3 Touring
Araç Renk ve Tip
Gri Sedan
  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan
  • #8
Kapı kapağını sök bir bak. Bağlantılarda sorun olabilir. Kablo neyim çıkmış olabilir. Yaşandı böyle şeyler.
sorun çözüldü dediğiniz gibi yaklaşık 3 4 ay önce hoparlörleri değiştirmiştim takan adam sağolsun tam oturtmamış söketi zamanla çıkmış yerinde tekrar takınca çalışmaya başladı.
 

Rcm

Aktif
Mesajlar
3,511
Konum
Ankara
Araç Markası
2014 - Mazda 3
Araç Renk ve Tip
Siyah-Hatcback
sorun çözüldü dediğiniz gibi yaklaşık 3 4 ay önce hoparlörleri değiştirmiştim takan adam sağolsun tam oturtmamış söketi zamanla çıkmış yerinde tekrar takınca çalışmaya başladı.
Birebir aynısını yaşadım :) Yetkili servis komple kilit sistemi değişmesi lazim demişti.

Geçmiş olsun.
 

hitci20

Sessiz
Mesajlar
22
Konum
Denizli
Araç Markası
Mazda 3-2013 Impressv
Araç Renk ve Tip
Sedefli Beyaz
Merhaba. Bugün araç içi kamerası montajından sonra sürücü tarafı sol ön cam açma-kapama tuşu çalışmadı. Kamera montajı ile alakalı mı bilmiyorum, tesadüf de olabilir. Oto elektrikçiye gittim, o tuştan devre geçmiyor, değişmesi gerekir dediler ama çok da ihtimal vermedim. Tavsiyeleriniz nelerdir? Dörtlü cam açma anahtarını nereden temin edebilirim? Teşekkürler.
 

Ekli dosyalar

  • krawcam-acma-kapama-anahtari-mazda-3-2-67d-69.png
    krawcam-acma-kapama-anahtari-mazda-3-2-67d-69.png
    257.5 KB · Görüntüleme: 7

Domestos

JaDeD
Yönetici
Global Moderatör
Mesajlar
55,561
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
2013 VW Polo TDI
Araç Renk ve Tip
Beyaz Hb
Merhaba. Bugün araç içi kamerası montajından sonra sürücü tarafı sol ön cam açma-kapama tuşu çalışmadı. Kamera montajı ile alakalı mı bilmiyorum, tesadüf de olabilir. Oto elektrikçiye gittim, o tuştan devre geçmiyor, değişmesi gerekir dediler ama çok da ihtimal vermedim. Tavsiyeleriniz nelerdir? Dörtlü cam açma anahtarını nereden temin edebilirim? Teşekkürler.
Mesajının taşındığı bu Konuyu incelemekte fayda var hocam.

Orijinali için Buyrun.

;)

 

hitci20

Sessiz
Mesajlar
22
Konum
Denizli
Araç Markası
Mazda 3-2013 Impressv
Araç Renk ve Tip
Sedefli Beyaz
Mesajının taşındığı bu Konuyu incelemekte fayda var hocam.

Orijinali için Buyrun.

;)

Teşekkür ettim abim
Mesaj otomatik birleştirildi:

Mesajının taşındığı bu Konuyu incelemekte fayda var hocam.

Orijinali için Buyrun.

;)

Akü kutup başını söküp taksak işe yarar mı ki? Sonrasında kodlama nasıl yapılıyor, onu da sormuş olayım abi
 

Domestos

JaDeD
Yönetici
Global Moderatör
Mesajlar
55,561
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
2013 VW Polo TDI
Araç Renk ve Tip
Beyaz Hb
Teşekkür ettim abim
Mesaj otomatik birleştirildi:


Akü kutup başını söküp taksak işe yarar mı ki? Sonrasında kodlama nasıl yapılıyor, onu da sormuş olayım abi
 

Muygun

Şu Tiğin
Mesajlar
290
Konum
Elazığ
Araç Markası
2011 - Mazda 3 1.6 imp
Araç Renk ve Tip
Beyaz - Sedan
Merhabalar abilerim;

Arka sağ camı dörtlü cam düğmesinden indirdim fakat kaldıramadım :( Kendi düğmesinden indirip kaldırabiliyorum fakat dörtlü düğmeden sadece indirebiliyorum. Acep bir soket olayı gibi bir şey midir? Kodlama yapsam işe yarar mı? Yoksa dörtlü düğmeden mi almam lazım ? Tecrübe edinen var mı bu konuda acep?
 

Domestos

JaDeD
Yönetici
Global Moderatör
Mesajlar
55,561
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
2013 VW Polo TDI
Araç Renk ve Tip
Beyaz Hb
Merhabalar abilerim;

Arka sağ camı dörtlü cam düğmesinden indirdim fakat kaldıramadım :( Kendi düğmesinden indirip kaldırabiliyorum fakat dörtlü düğmeden sadece indirebiliyorum. Acep bir soket olayı gibi bir şey midir? Kodlama yapsam işe yarar mı? Yoksa dörtlü düğmeden mi almam lazım ? Tecrübe edinen var mı bu konuda acep?
En basit yöntem olarak akü kutup başını söküp takıp camları tekrar kodlamak işe yarıyor bazen.
 

Muygun

Şu Tiğin
Mesajlar
290
Konum
Elazığ
Araç Markası
2011 - Mazda 3 1.6 imp
Araç Renk ve Tip
Beyaz - Sedan
1 Hafta sonra yeni bindim araca. Denedim önce son durum ne olmuyorsa kutup başını söküp tekrardan kodlama yapayım diye fakat problemin kendiliğinden düzeldiğini gördüm.
 
Üst Alt