Periyodik Bakım Paketi

Oğuzhan

Aktif
Yönetici
Administrator
Konum
Aydın
#2
Güzel bir hizmete benziyor tecrübe eden var mı acaba :)
Hava Filtresi Değişimi
Yağ Filtresi Değişimi
Polen Fitresi Değişimi
Motor yağı değişimi
Bilgisayarlı arıza tespit
Detaylı check up
işçilik
225 tl
Fiyatta güzel aslıda.
 

Domestos

(Veli Azak)
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
#6
Ama bu hizmet sadece İstanbul içi için geçerli galiba Veli abi
Öyle bir şey okumadım ama şunu anladım... Paketi satın aldıktan sonra ilgili yeri arıyorsun, hangi ildeysen seni oradan bir servise yönlendiriyorlar... Muhtemelen de Bosch Car Service'dir...

Elemanlar ya gelip arabayı alıp gereğini yapıyorlar ya da mobil araç ile gelip uygun bi yerde servis hizmetini veriyorlar...

Bu fiyat bu hizmet gerçekten mantıklı...
 
Konum
Bolu-Ş.Urfa
Araç Markası
Renault - Twingo
Araç Renk ve Tip
Su Yeşili-HB Coupe
#7
Öyle bir şey okumadım ama şunu anladım... Paketi satın aldıktan sonra ilgili yeri arıyorsun, hangi ildeysen seni oradan bir servise yönlendiriyorlar... Muhtemelen de Bosch Car Service'dir...

Elemanlar ya gelip arabayı alıp gereğini yapıyorlar ya da mobil araç ile gelip uygun bi yerde servis hizmetini veriyorlar...

Bu fiyat bu hizmet gerçekten mantıklı...
O zaman süper Veli abi. Mazda'ya ait tüm modellerin bakım paketi var ayrıca
 

ezmocesteri

Kıdemli Üye
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Ankara
Araç Markası
2013 - Mazda 3 Dizel
Araç Renk ve Tip
Beyaz Sedan İmp.
#8
Böyle bir şey ilk göz duydum ve gördüm. Bu paraya bu hizmeti vermek kurtarıyor mu? Tabi kullanılan malzemelerin kalitesi isteğe bağlı olmuyor ggaliba
 

Adem Usta

Mazda Ekinci Özel Servis
Konum
İstanbul
#10
heee bir bu eksikti arabanızın bakımı için servise gitmeyin servis ayagınıza gelsin abi bu adamlar lifti falan arabayı kaldırma işini falan yanlarında mı taşıyorlar acaba tabiki hayır makina ile yag çubugundan çek yagı içinde kalan yag ne olucak belki kullanıcı altını görmek isticek bakım esnasında alt körükler sag sol kontrolleri o işler içinde ayrı ücret servise gelin abi olmaz öyle iş ticaret politikası abi gel sen evimin önünde bakım yap yag ne bileyim daha neler çıkıcak
 

ezmocesteri

Kıdemli Üye
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Ankara
Araç Markası
2013 - Mazda 3 Dizel
Araç Renk ve Tip
Beyaz Sedan İmp.
#11
Hee o şekilde mi yapacak bu arkadaşlar, o zaman bu ürün satmaz abii :)
 

Adem Usta

Mazda Ekinci Özel Servis
Konum
İstanbul
#12
Hee o şekilde mi yapacak bu arkadaşlar, o zaman bu ürün satmaz abii :)
ama abi sencede tuaf degilmi araba oldugu yerde bakım altını görme motora hava tutma yagını eksik boşalt ne bileyim inan bana garip geliyor benim bildigim araba ustasına gider garaja girer lifte kalkar müşteri ister yaptırır ister yaptırmaz onun bilecegi iş usta alttan üsten inceler güzel bakımını yapar alır gider arabasını bence bu işler saygın lıgı heb böyle olmalı
 

ezmocesteri

Kıdemli Üye
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Ankara
Araç Markası
2013 - Mazda 3 Dizel
Araç Renk ve Tip
Beyaz Sedan İmp.
#13
Kesinlikle öyle olmalı abi, katılıyorum sana. Ama gel gör ki herkes kısa mesafeden parayı bulma derdinde. Senin arabanın hali ne olur diye düşünmez ki bu tip insanlar, vurdu kaçtı taktiği. Zaten arabasını seven adam bunlara iş yaptırmaz ki abi.
 

Oğuzhan

Aktif
Yönetici
Administrator
Konum
Aydın
#14
heee bir bu eksikti arabanızın bakımı için servise gitmeyin servis ayagınıza gelsin abi bu adamlar lifti falan arabayı kaldırma işini falan yanlarında mı taşıyorlar acaba tabiki hayır makina ile yag çubugundan çek yagı içinde kalan yag ne olucak belki kullanıcı altını görmek isticek bakım esnasında alt körükler sag sol kontrolleri o işler içinde ayrı ücret servise gelin abi olmaz öyle iş ticaret politikası abi gel sen evimin önünde bakım yap yag ne bileyim daha neler çıkıcak
Adem ustam her sektörde olduğu gibi otomotiv sektöründe de bu tarz eğişik hizmetleri verdiğini iddia edenler olacaktır. Senin söylediğin ayrımı kullanıcıların yapması gerekiyor. Ben kullanıcı olarak bu işlemleri yaptırmam bir başkası yaptırır bu kişiden kişiye değişir.
Sen verdiğin hizmetle farkını ortaya koyuyorsun bunlar rüzgar sen kayasın rüzgar kayadan ne alır? :)
 

Domestos

(Veli Azak)
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
#15
heee bir bu eksikti arabanızın bakımı için servise gitmeyin servis ayagınıza gelsin abi bu adamlar lifti falan arabayı kaldırma işini falan yanlarında mı taşıyorlar acaba tabiki hayır makina ile yag çubugundan çek yagı içinde kalan yag ne olucak belki kullanıcı altını görmek isticek bakım esnasında alt körükler sag sol kontrolleri o işler içinde ayrı ücret servise gelin abi olmaz öyle iş ticaret politikası abi gel sen evimin önünde bakım yap yag ne bileyim daha neler çıkıcak
Bunu Sen yani Profesyonel bir insan düşünüyor, hangi kullanıcı bu açıdan olaya bakıyor... Öyle olsaydı; ülkemiz 100 bini geçmiş dizel çöplüğü olmazdı... Bilinçli değiliz ustam...

Geçen guzunun motorunu siliyorum, komşum geldi soruyor; hangisi akü, hangisi karbüratör, hangisi marş dinamosu, bu ne işe yarıyor, şu ne diye... Bu adam 30 yıllık şoförüm diyor sonra da...

 

ezmocesteri

Kıdemli Üye
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Ankara
Araç Markası
2013 - Mazda 3 Dizel
Araç Renk ve Tip
Beyaz Sedan İmp.
#16
Bunu Sen yani Profesyonel bir insan düşünüyor, hangi kullanıcı bu açıdan olaya bakıyor... Öyle olsaydı; ülkemiz 100 bini geçmiş dizel çöplüğü olmazdı... Bilinçli değiliz ustam...

Geçen guzunun motorunu siliyorum, komşum geldi soruyor; hangisi akü, hangisi karbüratör, hangisi marş dinamosu, bu ne işe yarıyor, şu ne diye... Bu adam 30 yıllık şoförüm diyor sonra da...
Çok güzel özetlemişsin abi. 100 bini geçmiş dizel çöplüğü O0
 

Domestos

(Veli Azak)
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
#17
Çok güzel özetlemişsin abi. 100 bini geçmiş dizel çöplüğü O0
Öyle ama Bülent; benim bildiğim dizel motorlar en az 300 bin gider, fakat ülkemiz şartlarında 100 bini geçmiş bir çok motor afallamaya başlıyor... Neden?

Dizel kullanmak sanattır bu sanatı herkes icra edemediği için motorlar afallamaya başlıyor... Dizel devirsiz kullanılmaz, turbo ise şartları daha da ağırdır, dilinden anlayacaksın...

Yoksa; "dizel bu ohh mis torka bak koltuğa yapıştırıyor" demekle bu işler yürümüyor...
 

ezmocesteri

Kıdemli Üye
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Ankara
Araç Markası
2013 - Mazda 3 Dizel
Araç Renk ve Tip
Beyaz Sedan İmp.
#20
Öyle ama Bülent; benim bildiğim dizel motorlar en az 300 bin gider, fakat ülkemiz şartlarında 100 bini geçmiş bir çok motor afallamaya başlıyor... Neden?

Dizel kullanmak sanattır bu sanatı herkes icra edemediği için motorlar afallamaya başlıyor... Dizel devirsiz kullanılmaz, turbo ise şartları daha da ağırdır, dilinden anlayacaksın...

Yoksa; "dizel bu ohh mis torka bak koltuğa yapıştırıyor" demekle bu işler yürümüyor...
Çok haklısın abi,dizel motor kullanmak bir sanattır demişsin çok doğru demişsin. Aşırı sıkıştırmalar, gereksiz devirsiz kullanımlar,turbo köz gibi olmuşken yağla soğutulduğunu bilmeden kontağı direk kapamalar,soğuktan donmuş motoru bir anda düşük viteslerde ısınsın diye 5-6 bin devirlere çıkarmalar,ve doğru dürüst bakım yapmamalar sonucu oluşan durum bu maalesef.