Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Mercedes'le Mazda 626 Takas!

Konu, 'Alınık - Otomobil' kısmında javier tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. javier

    javier Katılımcı

    Araç Markası:
    2001 - Mazda 626
    Araç Renk ve Tip:
    Şampanya
    ya arkadaşlar bi araba beğendim, 95 model mercedes C200 - 29,000 lira istiyor.

    benim aracı biliyorsunuz, 2001 mazda 626 - 171.000 de. sol çamurluk değişik, 2 kapıda boya var..

    aracın genel durumu da yazayım. gram su - yağ eksiltmesi yok dedi usta.. lpg li araçta eksiltme yapması normaldir ama sende hiç eksilmemiş. Sadece değişim zamanı yaklaşıyor, özelliğini kaybetmeye başlıyor gibi. dedi, 9.000 km. olmuştu değişeli.

    yani açıkçcası araçta tek bir hata veya kusur yok.. (radyo anteni hariç).. şimdi bu C200 'cyle takas etmeyi konuştuk ama ben henüz fiyat vermedim. Araç otomatik, 135.000 de.

    üste ne kadar vermem gerekir? ne teklif edeyim?? ne diyorsunuz kestane kebap acele cevap :)
     
  2. Murat

    Murat Yılmaz

    Araç Markası:
    Mazda Atenza - 07
    Araç Renk ve Tip:
    Gümüş Gri
    Eskisiyle hiç uğraşma bence, değiştireceksen bir kaç yaş dahe yeni modeline bak derim.
     
  3. DarK PaSSenGeR

    DarK PaSSenGeR Aktif

    Araç Markası:
    94-Mazda 626
    Araç Renk ve Tip:
    Gümüş Gri-Sedan
    sen niye guzuyu değiştirme niyetindesin :) bin mis gibi
     
  4. emytoget

    emytoget Aktif

    Araç Markası:
    Peugeot 106 - 1994
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz - 3 kapı
    15 ister üste

    C5303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  5. hagakure

    hagakure Aktif

    Araç Markası:
    2004 Mazda 6
    Araç Renk ve Tip:
    Şampanya
  6. javier

    javier Katılımcı

    Araç Markası:
    2001 - Mazda 626
    Araç Renk ve Tip:
    Şampanya

    ben bi garip memurum Murat ya, bi kaç model üst demek evlilik planlarını bi kaç sene ötelemek demek :)
     
  7. javier

    javier Katılımcı

    Araç Markası:
    2001 - Mazda 626
    Araç Renk ve Tip:
    Şampanya
    vallahi bildiğin kaşınıyorum aslında.. ben 5.000 teklif edeyim de olmazsa olmasın
     
  8. javier

    javier Katılımcı

    Araç Markası:
    2001 - Mazda 626
    Araç Renk ve Tip:
    Şampanya
    Abi 23-24 aralığında gidiyor sanki araçlar.. 2 hafta önce aynı model aracı 24.100 e sattılar, hatta bizim forumdan arkadaşlar da sormuştu, ben de Eskişehir de yardımcı olurum demiştim. Gerçi o aracın km. 137.000 deydi sanırım.
     
  9. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan
    Çok istekliysen 7-8 verilir. Tok alıcıysan 5-6 teklif et...

    Hakkında hayırlısı olsun diyelim...
     
  10. hakan_emre

    hakan_emre Aktif

    Araç Markası:
    Renault - Twingo
    Araç Renk ve Tip:
    Su Yeşili-HB Coupe
    O Merceslerde düşük km bulmak zor. Adam Mercesese binmek için alıyor şehir içi kullanmak için değil :D

    Mercedes birde otomatikse senin araçtan fazla yakar ama, yakıtı düşünüyosan takas etme, konfor önemli diyorsan araçta çok temizse düşünülebilir :)
     
  11. Oğuzhan

    Oğuzhan Administrator Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    99 Astina GT 1.8 Sport
    Araç Renk ve Tip:
    Şampanya-Gümüş H
    Sırf merso diye model düşürme derim. Araç aşırı temizse olabilir.
     
  12. hagakure

    hagakure Aktif

    Araç Markası:
    2004 Mazda 6
    Araç Renk ve Tip:
    Şampanya
  13. ismail-1903

    ismail-1903 Katılımcı

    Araç Markası:
    2002- Mazda 626
    Araç Renk ve Tip:
    Kırmızı - Hb
    e200 olsaydı üste 8000 lira verip takas yap derdim ama c200 için takasa girmeye değmez bana göre.
     
  14. javier

    javier Katılımcı

    Araç Markası:
    2001 - Mazda 626
    Araç Renk ve Tip:
    Şampanya
    valla aşırı temiz gibi duruyor.. iki tane fotoğrafı var, ekleyeyim bi. donanımhaberde mercedes konusunda koymuştu fotoları, ilan vermemişti.
     
  15. javier

    javier Katılımcı

    Araç Markası:
    2001 - Mazda 626
    Araç Renk ve Tip:
    Şampanya
  16. javier

    javier Katılımcı

    Araç Markası:
    2001 - Mazda 626
    Araç Renk ve Tip:
    Şampanya
    mercedes 1.jpg mercedes 2.jpg
     
    hakan_emre bunu beğendi.
  17. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan
    Ben olsaydım çok para vermeden bu takası yapardım... Merso kötü değil gibi duruyor...
     
  18. javier

    javier Katılımcı

    Araç Markası:
    2001 - Mazda 626
    Araç Renk ve Tip:
    Şampanya

    abi kaç para teklif edeyim? maksimum?
     
  19. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan
    Bütçe meselesi de; gönlümden geçen maksimum 6 bin TL olmuştu...
     
  20. nilsu_

    nilsu_ Katılımcı

    Araç Markası:
    2010 Mazda 3
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz - Sedan
    hey gencler ....ıyı aksamlarrr....buna benzer bır mersedeste benım okul mudurunde var....ama onunkının arkasında C 240 yazıyor.sanırım C 200 den farlı o.....ayrıca benım mazdadan tek farkı; vırajlara gırısı ve ıcının genıslıgı var...baska ben bı fark goremedımmm:eek:
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş