Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Mazda Garaj Muğla Gören Otomotiv Ziyareti

Konu, 'Diğer Şehirler' kısmında domestos tarafından paylaşıldı.

  1. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan
    07 Kasım 2015 günü Oğuzhan ile boş bir gün ayarlayıp Muğla Gören Otomotiv ziyareti yaptık... Zamanın olduğundan çok çok daha fazla geçtiğini bildiğimiz için her saniyeden keyif alma adına dolu dolu sohbet muhabbet ettik.

    Karenin en sağındaki Titanyum metalik renk Mazda 6 tırdan yeni indirildi, dumanı üzerindeydi adeta... :)

    [​IMG]


    Gören oto yetkilileri ve çalışanlarının sıcaklığı ile karşılandık, kendilerine sonsuz teşekkür ederek, işlerinde hayırlar, bereketler diliyorum...

    [​IMG]

    Biz oradayken, hatta Tır'ın üzerinde yolda gördüğümüz sonra biz oradayken gelen Titanyum Metalik renk Mazda 6'ya bakmaktan kendimizi alamadık, koyu renk bir araca ancak bu kadar yakışırdı... Ayrıca; tam koyu olmayan 19 inç jantları da beğenimi kazanmaya yetti... :)

    [​IMG]

    Ağırlığının ve yakıt değerlerinin Mazda 3 ile hemen hemen aynı olması ise bizi şaşırttı doğrusu.

    [​IMG]

    Bir çok kez Gören Mazda'ya gittik ama ilk defa bu kadar çok Mazda gördük, satışlardan ve durumdan memnunlar, Allah işlerini güçlerini arttırsın... :)

    Showroom, ön taraf ve arka taraf Mazda doluydu maşallah... :nazar:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Mazda 3 ve Mazda CX-3 Test araçları, gelen Mazda severlere adeta Merhaba diyordu... :)


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Beğenmediğim tek nokta ise; Mazda CX-3'ün siyah rengi oldu, aracın bütün hatlarını ve tasarımını gizlemiş adeta... :)

    [​IMG]

    La siyah, vela beyaz, İlla kırmızı... :p

    [​IMG]
     
  2. ezmocesteri

    ezmocesteri Moderatör

    Araç Markası:
    2013 - Mazda 3 Dizel
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz Sedan İmp.
    Mazda 6 başka dünya
     
    domestos bunu beğendi.
  3. infiniteblack

    infiniteblack Aktif

    Araç Markası:
    C200d amg
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz
    Yinemi abi hani giderken haber edecektiniz , üzüldüm valla

    zenfone 2
     
    domestos bunu beğendi.
  4. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan
    Haber edecek kadar planlama yapılmadı maalesef Serkan :( Dün sabah belli oldu ve yola çıktık...
     
    infiniteblack bunu beğendi.
  5. yakup

    yakup Aktif

    Araç Markası:
    2000 - Mazda 323 GT
    Araç Renk ve Tip:
    Bej - HB
    Güzel bir ziyaret olmuş, gören otoya da büyük bir maşallah. Allah daha bol satış ve kazançlar nasip eder inşallah.
     
    domestos bunu beğendi.
  6. ktaskan

    ktaskan Aktif

    Araç Markası:
    2014 Mazda 3 Power
    Araç Renk ve Tip:
    Sedefli İnci Beyaz
    Avrupadaki bayilerden sonra ilk defa bu kadar çok mazda gördüğüm tr bayisi..Hayırlı ve bol kazançlar olsun..
     
    domestos bunu beğendi.
  7. Oğuzhan

    Oğuzhan Administrator Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    99 Astina GT 1.8 Sport
    Araç Renk ve Tip:
    Şampanya-Gümüş H
    Gene giderik yav Serkan abi sen iste :)
     
    domestos bunu beğendi.
  8. infiniteblack

    infiniteblack Aktif

    Araç Markası:
    C200d amg
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz
    İnşallah kardeşim güzel olur

    zenfone 2
     
    domestos ve Oğuzhan bunu beğendi.
  9. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan

    Mübalağa gibi olacak ama gerçek... Marmara Bölgesinde bulunan bayilerdeki Mazda toplamından daha fazla bilgisini aldık... :)
     
    hagakure bunu beğendi.
  10. hagakure

    hagakure Aktif

    Araç Markası:
    2004 Mazda 6
    Araç Renk ve Tip:
    Şampanya
    Ellerinize gözlerinize sağlık :)
     
    domestos bunu beğendi.
  11. dülgeroğlu

    dülgeroğlu Katılımcı

    Araç Markası:
    1998 Mazda 626
    Araç Renk ve Tip:
    Mavi - Hatchback
    Bi müjde bekliyoruz artık, Veli abiden mi olur, Oğuzhandan mı olur bilemem:) Bi daha giderseniz zaten Gören mazdalardan birini hayrına verir heralde:)
     
    Oğuzhan ve domestos bunu beğendi.
  12. Adem Usta

    Adem Usta Mazda Ekinci Özel Servis Usta

    Gören mazdaya saygılar sevgiler işlerinde ve satışlarında başarılar .. bayi önünün manzarası da ayrı bir güzel tabi bu kadar çok mazdanın bayi önünde olmasıda bize ayrı bir keyif veriyor tekrar hayırlı satışlar olsun inşallah ..

    paylaşım için ayrıca tşk ler :)
     
    ezmocesteri, kadir ve Oğuzhan bunu beğendi.
  13. alper

    alper Katılımcı

    Araç Markası:
    Mazda 3 İmpressive
    Araç Renk ve Tip:
    Alüminyum Gri-Sedan
    abi düşünsenize mazda gibi bir markanın istanbulun "avrupa" yakasında bayiisi yok!!
    yani istanbulun avrupa yakasında yaşayan birisi mazda almayı bırakın, test etmeye, görmeye kalkacak köprüyü geçecek sonra aracı inceleyip, tekrar geri köprüyü geçip evine gidecek. :mad:

    istanbulla karşılaştırılırmı bilmem ama sanırım muğla gören anadolunun en çok satış yapan bayiilerinden birisi.
     
    ezmocesteri ve domestos bunu beğendi.
  14. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan
    Netice olarak istenilen şey zaten tam olarak bu hocam... Yani; Mazda'nın arz ile talep arasındaki eğrisini talepten yana fazla olmasını sağlayarak Mazda ile bayilerinin istenilen sayıdaki aracı satıp, istenilen kar marjını elde etmek...

    Son bir buçuk yıldır yapılan uygulama bu ve başarılılar...

    Dünya çapında üretilen Mazda satılıyor, çok cüz'i bir stok ile çalışılıyor ve karlılık had safhada, teknolojik olarak zaten geride değil, bir firma başka ne isteyebilir??

    9 milyon ruhsuz aracı dünyaya sürmek kolaydır belki, yazılım ile oynama yaparak traktör sesli dizel araçları dünya pazarlarına empoze edebilirler ama bir Mazda kadar prestijli ve premium segmente oynayan firma olamazlar...
     
    alper ve ezmocesteri bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş