Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Mazda Garaj İstanbul Buluşması (8 Mart 2015)

Konu, 'İstanbul' kısmında Murat tarafından paylaşıldı.

  1. Murat

    Murat Aktif

    Şehir:
    İstanbul
    Araç Markası:
    2011 - Mazda 3
    Araç Renk ve Tip:
    Dizel Toruing
  2. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi Global Moderatör

    Şehir:
    Aydın-Merkez
    Araç Markası:
    Mitsubishi Space Star
    Araç Renk ve Tip:
    Bakır Kırmızı-MPV
    Bu gibi durumlarda en çok merak edilen şey, kimin kim olduğudur Murat, mümkünse herkesin olduğu bir fotoğrafın altına nickleri de yazıp paylaşırsak memnun olurum...

    Sağlıcakla daha keyifli bulaşmalara inşallah...

    :)
     
  3. Murat

    Murat Aktif

    Şehir:
    İstanbul
    Araç Markası:
    2011 - Mazda 3
    Araç Renk ve Tip:
    Dizel Toruing
    Veli abi mesajı düzenleyemiyorum :D süre dolmuş ;)
     
  4. MUAMMA

    MUAMMA Sessiz

    Şehir:
    İSTANBUL
    MURAT ABİ MASADAN BENİ ÇIKARMISSIN... :)
     
  5. Murat

    Murat Aktif

    Şehir:
    İstanbul
    Araç Markası:
    2011 - Mazda 3
    Araç Renk ve Tip:
    Dizel Toruing
    [member=560]MUAMMA[/member] Eklemeye devam ediyorum ;)


    [​IMG]
     
  6. Murat

    Murat Aktif

    Şehir:
    İstanbul
    Araç Markası:
    2011 - Mazda 3
    Araç Renk ve Tip:
    Dizel Toruing
    [​IMG]

    Soldan sağa: [member=4]kadir[/member] [member=560]MUAMMA[/member] [member=158]Rıdvan[/member] @---- [member=38]Mt53[/member] [member=65]Murat[/member] [member=66]Adem Usta[/member] [member=97]ktaskan[/member] [member=56]ezmocesteri[/member] [member=51]CeNDeL[/member] [member=10]emytoget[/member] [member=138]nrllhkrkmz[/member] [member=55]carpetamam[/member] [member=71]mcmelankolia[/member]

    Yanlışım varsa düzeltiniz ;)
     
  7. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi Global Moderatör

    Şehir:
    Aydın-Merkez
    Araç Markası:
    Mitsubishi Space Star
    Araç Renk ve Tip:
    Bakır Kırmızı-MPV
    Ellerine emeklerine sağlık... ;)

    [member=560]MUAMMA[/member] ile henüz tanışamadık ama. :D
     
  8. MUAMMA

    MUAMMA Sessiz

    Şehir:
    İSTANBUL
    DAHA ÇOK FIRSATIMIZ OLUR UMARIM VELİ ABİ...
     
  9. Murat

    Murat Aktif

    Şehir:
    İstanbul
    Araç Markası:
    2011 - Mazda 3
    Araç Renk ve Tip:
    Dizel Toruing
  10. ismail-1903

    ismail-1903 Katılımcı

    Şehir:
    K.Maraş - Kayseri
    Araç Markası:
    2002- Mazda 626
    Araç Renk ve Tip:
    Kırmızı - Hb
    Güzel bir toplantı olmuş. Mazda buluşmaları için iyi bir rakam 14 kişi. Yalnız fotoğraflar küçük yüklenmiş, orjinal boyutta yüklense daha iyi olurdu.
    video göremedim daha sonra mı yüklenecek
     
  11. CeNDeL

    CeNDeL Katılımcı

    Şehir:
    İzmit
    Soldan 4. Kişi sokrates değil abi o arkadaş bülent abinin arkadaşı corollası olan sokrates gelmedi...
     
  12. kadir

    kadir Aktif

    Şehir:
    İstanbul
    Araç Markası:
    Mazda 3 A/T İmp. 2012
    Araç Renk ve Tip:
    Karamio-Sedan
    halayın başı benım ama mendilim yoktu :D
     
  13. Mt53

    Mt53 Katılımcı

    Şehir:
    Rize-Samsun
    O benim kuzen gelen ve emeği geçen herkese çok teşekkürler. Hava ne kadar soğuksa ortam bir o kadar sıcaktı..ilk kez görüştüğüm tanışma fırsatı bulduğum arkadaşların samimiyetleri için gerçekten çok teşekkürler ederiz..daha çok vakit geçirip daha muhabbet etmek isterdik.. bir sonraki buluşmalara inşallah
     
  14. hakan_emre

    hakan_emre Aktif

    Şehir:
    Bolu-Ş.Urfa
    Araç Markası:
    Renault - Twingo
    Araç Renk ve Tip:
    Su Yeşili-HB Coupe
    Yav bende diyom @sokrates Hüseyin abi facedekine hiç benzemiyor
     
  15. Adem Usta

    Adem Usta Mazda Ekinci Özel Servis

    Şehir:
    İstanbul
    dostlar herkezin emegine saglık evet hava soguktu ama ortam sıcaktı yeni arkadaşlar tanıdık sohbet muhabbet derken bir baktık saat almış başını gitmiş günün nasıl geçtigini anlamadık

    bir sonraki mangal organisaz yonun da buluşmak üzere tüm arkadaşlara tekrar tşk O0 O0
     
  16. emytoget

    emytoget Aktif

    Şehir:
    İstanbul/Ümraniye
    Araç Markası:
    Peugeot 106 - 1994
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz - 3 kapı
    Adem abiye katılıyorum havanın sıcak olduğu tüm buluşmalar piknik tadında sadece Garaj sülalesinin olduğu bir ortamda olmalı. Çekeriz arabaları biri egzozla mangalı yeller biri motorun üstünde çay demler. Ben sadece yerim oh mis
     
  17. CeNDeL

    CeNDeL Katılımcı

    Şehir:
    İzmit
    O zaman bi dahaki sefere senin dediğin göle gideriz sen balık tutarsın biz pişiririz @emytoget muratta yer :) Hem hepimize yetecek balık tutana kadar akşam olur bu bahaneyle bizde akşama kadar takılmış oluruz olmazmı Adem abi :)
     
  18. emytoget

    emytoget Aktif

    Şehir:
    İstanbul/Ümraniye
    Araç Markası:
    Peugeot 106 - 1994
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz - 3 kapı
    Adamsın @CeNDeL Özledim forumda seni fazla uzak kalma.
     
  19. CeNDeL

    CeNDeL Katılımcı

    Şehir:
    İzmit
    :) Ya aslında akşama kadar telefon elimden düşmüyor tapatalktan takip ediyorum ama yazma konusunda sıkıntım var biraz onuda aşarız inşallah. Bu arada seni tanıdığıma çok sevindim tam tahmin ettiğim gibi kafa adamsın valla :)
     
  20. DarK PaSSenGeR

    DarK PaSSenGeR Aktif

    Şehir:
    Ankara
    Araç Markası:
    94-Mazda 626
    Araç Renk ve Tip:
    Gümüş Gri-Sedan
    maşallah güzel ve kalabalık bir buluşma olmuş, nice buluşmalara diyelim :)
     

Sayfayı Paylaş