Mazda 626 GF (1997-02) Silecek Ebatları ve Tavsiyeleri

Konum
Ankara
Araç Markası
98-Mazda 626 AT
Araç Renk ve Tip
Füme-Sedan
#1
araştırmalarım neticesinde 2 sonuca ulaştım
20" ve 19""
21" ve 19"- 53,5 cm-46 cm
ikisi de oluyor galiba
sizin silecek ölçüleriniz nedir?
 

Oğuzhan

Aktif
Yönetici
Administrator
Konum
Aydın
#3
Cama tam bastığı azami ölçüye kadar büyütebilirsiniz. Ben kışa girerken 5 tl olanlardan alıyorum zaten bir kış sonra sertleşiyor.
 

Domestos

(Veli Azak)
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
#7
Ben inch hesabından anlamadığım için elime metreyi aldım ve ölçtüm, sürücü tarafı 55 cm, diğeri 50 cm

Sadece sileceklerin lastiklerini değiştirdim, Japon farklı yapmış uğraşmak istemedim... Gerçekten de kolay oldu böylesi, fakat dikkat edilmesi gereken şey, silecek uçlarını söktüğünüzde dağılmaması için sağlam tutmak, yoksa birde toplama işi çıkar ekstradan...

ÖNEMLİ UYARI !!

Sadece lastik değişimi yapılacaksa; Sileceğin uç tarafından söküldüğünde tuz buz olmuş gibi dağılabiliyor, sağlam tutun ve sadece bir tarafını sökün...
 
Konum
Ankara
Araç Markası
98-Mazda 626 AT
Araç Renk ve Tip
Füme-Sedan
#8
Ben inch hesabından anlamadığım için elime metreyi aldım ve ölçtüm, sürücü tarafı 55 cm, diğeri 50 cm

Sadece sileceklerin lastiklerini değiştirdim, Japon farklı yapmış uğraşmak istemedim... Gerçekten de kolay oldu böylesi, fakat dikkat edilmesi gereken şey, silecek uçlarını söktüğünüzde dağılmaması için sağlam tutmak, yoksa birde toplama işi çıkar ekstradan...

ÖNEMLİ UYARI !!

Sadece lastik değişimi yapılacaksa; Sileceğin uç tarafından söküldüğünde tuz buz olmuş gibi dağılabiliyor, sağlam tutun ve sadece bir tarafını sökün...
bi<im süpürgeler zaten orjinal değildir abi,
o yüzden muz silecek alıp takmak yeterli olur diye düşünüyorum
50 ve 55 cm tam uyar mı benim kasaya, büyük falan gelmez değil mi*
 

Domestos

(Veli Azak)
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
#9
bi<im süpürgeler zaten orjinal değildir abi,
o yüzden muz silecek alıp takmak yeterli olur diye düşünüyorum
50 ve 55 cm tam uyar mı benim kasaya, büyük falan gelmez değil mi*
Orijinallik konusuna girersen piyasadaki bütün malzemeler orijinal değil... Hatta Mazda veya başka bir marka üretici bile fason olarak ürettiriyor ve üzerine markasını koyup sana takım olarak 70-80 liraya satıyor, orijinal isteyenler servise müracaat etsin lütfen...

Bim'den aldığım silecekler de muz silecek Abdulkadir... Hemde üzerinde her türlü kola uyacak şekilde aparatı ile birlikte 3 lira, bir takım aldığında 6 lira...

Herkesin kendi tercihi tabi orası ayrı. Ben takım olarak servisten 70-80 liraya almaktansa, her yıl 5-10 liraya dışarıdan alıp değiştirmeyi daha uygun buluyorum...

Ben takım olarak aldım, sadece lastiklerini söktüm ve kendi aracımın silecek süpürgelerine taktım... ;)

Anlatmak istediğim şey buydu... Sağlıcakla.
 
Konum
Ankara
Araç Markası
98-Mazda 626 AT
Araç Renk ve Tip
Füme-Sedan
#10
Orijinallik konusuna girersen piyasadaki bütün malzemeler orijinal değil... Hatta Mazda veya başka bir marka üretici bile fason olarak ürettiriyor ve üzerine markasını koyup sana takım olarak 70-80 liraya satıyor, orijinal isteyenler servise müracaat etsin lütfen...

Bim'den aldığım silecekler de muz silecek Abdulkadir... Hemde üzerinde her türlü kola uyacak şekilde aparatı ile birlikte 3 lira, bir takım aldığında 6 lira...

Herkesin kendi tercihi tabi orası ayrı. Ben takım olarak servisten 70-80 liraya almaktansa, her yıl 5-10 liraya dışarıdan alıp değiştirmeyi daha uygun buluyorum...

Ben takım olarak aldım, sadece lastiklerini söktüm ve kendi aracımın silecek süpürgelerine taktım... ;)

Anlatmak istediğim şey buydu... Sağlıcakla.
ben de onu demek istedim abi, hatlar karıştı aslında :D
ben de senin taktiği uyguluyorum zaten
klipsini aç yenisini tak , kapat
oldu bitti :)
 

Domestos

(Veli Azak)
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
#11
ben de onu demek istedim abi, hatlar karıştı aslında :D
ben de senin taktiği uyguluyorum zaten
klipsini aç yenisini tak , kapat
oldu bitti :)
Aynı şeyi demiyoruz işte...

Ben klipsi süpürgeyi sökmek için açıyorum, daha doğrusu benimkisi klipsli de değil, hoş bir şekilde 10 yaşındaki çocuğun bile söküp takabileceği bir sistemi var bu yüzden de değiştirmedim ya neyse; söktüğüm aynı süpürgeye yeni aldığım süpürgenin lastiklerini sökerek eski yani aracımın üzerindeki süpürgeye takıyorum ve tekrar aracıma aynı süpürgeyi monte ediyorum, yani sadece lastik değişmiş oluyor...
 

Oğuzhan

Aktif
Yönetici
Administrator
Konum
Aydın
#12
Değişim yaparken sileceği koldan söktükten sonra silecek kolunu yavaş yavaş indirip cama temas edince bırakın. Havada bırakırsanız yanlışlık kolunuz çarpar camcı ararsınız sonra aman dikkat :)
 

RGM

Katılımcı
Konum
Isparta
Araç Markası
1998 Mazda 626 GF
Araç Renk ve Tip
Füme - Sedan
#13
Belki o bundan 2 sene önce yokmustur bilmiyorum ama sileceksepeti.com da her marka modeli seçip onun ölçüsünde silecek siparişi verebilirsiniz. Ben oradan 3 kez alışveriş yaptım orjinal bosch gönderiyorlar ve çok kaliteli. Kışın da ole çok sertlesmiyor. Yanında küçük bi kağıt parfum de gönderiyorlar onun kokusunu çok seviyorum :harika:

626 gf kasa silecek seti 25 tl bu arada. Ve genelde siparişten sonra ertesi gun geliyor.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
Konum
Manisa
Araç Markası
1999 Mazda 323 GT
Araç Renk ve Tip
Siyah-Hb
#17
bende aldım geçen çiftini 15 tl ye aldığım yerdeki amcam taktı ama lakin tırnağı tam oturtmadı galiba ,gözüme biraz farklı gelmşti ,2 gün önce akşam izmirden manisaya dönüş yolunda yağmur başladı açtım silgeçleri o kadar sessiz ve aheste içinde çalışıyorlar ki oh be dedim :) ,5 dakika geçmedi benim önümdeki silgeç uçtu gitti koldan zor kapattım hemen çizebileceği aklıma geldi ,sol şeride gitti trafikde yoğundu inşallah başka bir araca zarar vermemiştir veya gündüz onu bulan birine hediye olmuştur yepisyeniydi :D

şimdi ben demek istiyorumki taktırırsanız arkasından sizde kontrol edin tutun bastırın asılın adamın yanında :D yolda uçmasın sonra :)
 
Üst Alt