Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Mazda 626 GE (1991-97) Hakkında Birkaç Sorum Var

Konu, 'Mazda 626 GE (1991-1997)' kısmında MAZDA626 tarafından paylaşıldı.

  1. MAZDA626

    MAZDA626 Katılımcı

    Araç Markası:
    1994-Mazda626
    Araç Renk ve Tip:
    Bordo-Sedan
    Öncelikle merhaba hayırlı günler.Fazla uzatmadan sorularıma geçeyim ben.
    1)Aracımız 2,0 motor zaten herkes bunu bilir araçta şöyle bi sıkıntı var rampa yukarı gitmiyor gaz kesiyor gibi oluyo geçen gün çevre yolunda gidiyoruz rampa yukarı yanımızdan döküntü bi tofaş şahin geçti tabi babam bu duruma sinirlendi acaba gitmemesinin sebebi nedir?

    2)Benzinde çalıştırıp gaz verince boğuluyor pedala gömülüyosunuz devir çıkması lazımken birden 2000 devirde rölanti oluyor mesela o zaman birden sıfıra düşüp titreye titreye 3000 4000 oluyor devir.Ustaya gittik enjektörler çok işiyo benzini motoru boğuyo bu hem benzini bende LPG yi etkiliyo demişti acaba bu doğrumudur.Doğruysa enjektör nerden bulabilirim bildiğiniz bi parçacı varsa yardımcı olursanız sevinirim.

    Baya uzun oldu kusura bakmayın yardımlarınız bekliyorum
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 5 Ağustos 2016
  2. hakan_emre

    hakan_emre Aktif

    Araç Markası:
    Renault - Twingo
    Araç Renk ve Tip:
    Su Yeşili-HB Coupe
    Ateşleme ile alakalı bir durum olabilir. Buji ve buji kablolarının durumu nedir, en son ne zaman değişmiş.

    Aracın avans ayarı da bozuk olabilir.

    Çıkma parça için @farukdumlu ile görüşün, iletişim bilgileri sitenin ana sayfasında var.

    Geçmiş olsun, kolay gelsin
     
  3. MAZDA626

    MAZDA626 Katılımcı

    Araç Markası:
    1994-Mazda626
    Araç Renk ve Tip:
    Bordo-Sedan
    bujiyi 29 temmuzda değiştirdik egzoz muayenesi vardı değiştirttiler.Şöyle bir şey var bujiyi değiştiriyoruz benzinde normale dönüyo rutin bi şekilde devam ediyo ama 1 2 hafta sonra bujinin uçları oksitlenme yapıyo galiba böyle bi kararma felan oluyo acaba hangi bujilerden kullanmalıyız.Biraz garip bide araç yarı sıralı ilk marşa basınca benzinde çalışıyo 3000 deviri bulunca LPG ye geçiyor direk yani sürekli benzinde marşa basıldığğı halde bujiler öyle yapıyo değişsek bile rampada aynı
     
  4. Oğuzhan

    Oğuzhan Administrator Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    99 Astina GT 1.8 Sport
    Araç Renk ve Tip:
    Şampanya-Gümüş H
    Aracınızın iyi bir ustaya ihtiyacı var herkese kurcalatmayın. Yağ eksiltmesi var mı araçta? genel durumu nedir aracın? yağ su yakıt vs.
     
  5. MAZDA626

    MAZDA626 Katılımcı

    Araç Markası:
    1994-Mazda626
    Araç Renk ve Tip:
    Bordo-Sedan
    Abi yağ durumu çok karışık ya bazen 2000 km de 1 litre eksiltiyor bazen gram yağ eksiltmiyor aydan aya değişiyo yağ durumu
    yakıt olarakda şehir içi sabit 30 kr yakıyor şehirlerarası 21 22 krş şehir içi yakıtın 25 kr a düştüğü zamanlarda oluyo arada çok enteresan şeyler oluyo açıkcası
     
  6. emytoget

    emytoget Aktif

    Araç Markası:
    Peugeot 106 - 1994
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz - 3 kapı
    Ben enjektör olacağını düşünmüyorum. Ateşleme yetersizliği yada lpg sistemi arızası olabilir. Örneğin benzinle gazı ayıramama.

    C5303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Oğuzhan bunu beğendi.
  7. bayraktar

    bayraktar 626

    Araç Markası:
    1994 626 GE
    Araç Renk ve Tip:
    Bordo Sedan
    Bujilerin oksitlenmesi üst kapak contası sıkıntısına işaret olabilir. Su eksiltmesi gözlemlenmeli. Yağ eksiltmesi de şayet bir yerde kaçak yoksa bu problemin yaratacağı diğer bir problemdir zaten. Aracın titremesi de o sırada ateşleyemeyen bujinin yakıtı yakamamasından olabilir.
    Aracınızın ehil bir ustaya ihtiyacı var. Çözümü kolay fakat usta konusunda dikkat edilecek bir husus kesinlikle. İşi bilmeyen sanayiciler teşhis koymadan benzin pompasından bir başlar değiştirmeye enkektörlere kadar gider...​
     
    huseyin akg, Oğuzhan ve domestos bunu beğendi.
  8. ezmocesteri

    ezmocesteri Moderatör

    Araç Markası:
    2013 - Mazda 3 Dizel
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz Sedan İmp.
    İkamet neresiydi, bulunduğunuz il ya da çevre illerde usta tavsiyesi yapılabilir.
     
  9. aurora

    aurora (Can)

    Araç Markası:
    1992 - Mazda 626
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz - Sedan
    Bence aracı kurcalatmadan işini yani Mazda'yı bilen bir ustaya gösterin. Aksi taktirde çok masraf yaparsınız.
     
    domestos bunu beğendi.
  10. MAZDA626

    MAZDA626 Katılımcı

    Araç Markası:
    1994-Mazda626
    Araç Renk ve Tip:
    Bordo-Sedan
    Samsun merkez abi burda tanıdık bi usta var ona götürüyoruz adamın mazdayı bilmediği kesin yanına gidince sanki arabadan uzak durmak istiyo gibi ama işde bildiğimiz bi usta yok araştırmadık daha doğrusu
     
  11. MAZDA626

    MAZDA626 Katılımcı

    Araç Markası:
    1994-Mazda626
    Araç Renk ve Tip:
    Bordo-Sedan
    arkadaşlar sabah dumlu otomotivi aradım sitede numarası vardı enjektörlerin fiyatını sordum valve(valf)ile beraber takımına 500 valve(valf)'siz takımına 400 lira dediler.
    2.el garantili ürünmüş.
    şuan almaya durum yok durum olunca ustayla tekrar konuşup almayı düşünüyoruz. bakalım usta al veya alma ne diyecek
     
    incirinaltı ve ezmocesteri bunu beğendi.
  12. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan
    Dumlu otomotiv kendi alanında işini çok iyi yapan işletmelerdendir. Fiyatları ve şartları bilemem ama esnaflığı sizi üzmeyecektir. :)
     
    ezmocesteri bunu beğendi.
  13. MAZDA626

    MAZDA626 Katılımcı

    Araç Markası:
    1994-Mazda626
    Araç Renk ve Tip:
    Bordo-Sedan
    arkadaşlar araç 94 model 626 geçenlerde bahsetmiştim araç rampa yukarı gitmiyor boğuluyor diye sorun lpg anahtarındaymış anahtar bozulmul lpg ile benzini ayırmıyormuş 2sini bir yakıyormuş o yüzdenmiş.
     
    ogzhn38 ve domestos bunu beğendi.
  14. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan
    Bilgilendirme için teşekkürler. :)
     
    huseyin akg bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş