Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Mazda 3 BL (2009-13) Tampon Hasarı, Değişime Gerek Var Mı?

Konu, 'Dış Aksam - Kaporta - Boya' kısmında Kemal tarafından paylaşıldı.

  1. Kemal

    Kemal Katılımcı

    Araç Markası:
    2010-Mazda 3 İmp.
    Araç Renk ve Tip:
    Aluminyum Gri-Sedan
    Merhabalar,
    Bugün üniversiteden çıkıp okuldaki dersime yetişmeye çalışırken büyük oranda kafamın başka yerlerde olmasından biraz da bilmediğim yol olması nedeniyle biten yolu fark edemedim :( virajı alamadım frene bastım toparlayabildiğim kadarıyla toparladım şükürler olsun direğe filan çarpmadan tarlaya çıkarak ucuz kurtardım.Ön tamponun değişmesine gerek var mı sizce ? Bu haliyle plastikleri kaynatıp ön tampon yarım olarak boyanacak dediler. Değiştirmek mi onartmak mı bilemedim. Malum ön tampon değişimi plastik olmasına rağmen ülkemizde pek hoş karşılanmıyor.
    ihtiyaç olursa tampon vs parçayı uygun olarak nereden temin edebilirim bilginiz var mı ? Bir de boyayı makineyle belirleyip boyacıya hazırlatırız dediler orijinal gibi olur mu başka şekilde bulabilir miyim
     

    Ekli Dosyalar:

  2. emytoget

    emytoget Aktif

    Araç Markası:
    Peugeot 106 - 1994
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz - 3 kapı
    boyayı tuttururlar sıkıntı olmaz. tamir için kolay biryer. değişecek parçayı anlamadım siyah yer kırık mı ben sis farı yeri sandım. Geçmiş olsun ufacık nazarlık
     
  3. hakan_emre

    hakan_emre Aktif

    Araç Markası:
    Renault - Twingo
    Araç Renk ve Tip:
    Su Yeşili-HB Coupe
    Geçmiş olsun hocam, onarımı mümkün biyer değişime gerek yok bence...
     
  4. Kemal

    Kemal Katılımcı

    Araç Markası:
    2010-Mazda 3 İmp.
    Araç Renk ve Tip:
    Aluminyum Gri-Sedan
    Teşekkürler siyah yer kırık sis lambasında da kılavuz bölümünde kırıklık var. Ampülü de kırılmış. Tampon alt tarafında fotoğrafta görülen küçük kırık var.
     
  5. Kemal

    Kemal Katılımcı

    Araç Markası:
    2010-Mazda 3 İmp.
    Araç Renk ve Tip:
    Aluminyum Gri-Sedan
    Teşekkürler inşallah öyle olur. Sis lambası değişimi gerekebilir gibi duruyor. İnternette de pek bulamadım 2.nesil için yedek parça bulmak zormuş gerçekten.
     
  6. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan
    Bu işlerin ehli insanlar değişime gerek duymadan sorunu çözebilirler hocam... Ama bu ehil kişileri bulman gerek...

    Büyük geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın...

    Siyah çerçeve ile sis lambası bulman gerek.
     
  7. Kemal

    Kemal Katılımcı

    Araç Markası:
    2010-Mazda 3 İmp.
    Araç Renk ve Tip:
    Aluminyum Gri-Sedan
    teşekkürler abi. İşten anlayan tanıdık usta var. Ama parça konusunda sıkıntı yaşıyorum tamiri yaptırsam da parçayı internetten bulamadım henüz.
     
  8. hagakure

    hagakure Aktif

    Araç Markası:
    2004 Mazda 6
    Araç Renk ve Tip:
    Şampanya
    Geçmiş olsun :(
     
  9. ezmocesteri

    ezmocesteri Moderatör

    Araç Markası:
    2013 - Mazda 3 Dizel
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz Sedan İmp.
    Çok geçmiş olsun, ben de yakın tarihte tampon ucunda azıcık hasar yaşadım, kesinlikle değişime gerek yok, ayrıca şasi numaranızdan boya kodunuzu öğrenip aynı boyayı kullanın, karışım felan uğraşılmaz boya zaten belli.
     
  10. emytoget

    emytoget Aktif

    Araç Markası:
    Peugeot 106 - 1994
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz - 3 kapı
    [member=89]ali_semet[/member] hocam en yakın zamanda mazda 3 için çıkmacıları arıyan sendin bu konuda yardım edebilirmisin? Numaraları duruyorsa tabi
     
  11. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan
    O boya karışım ile elde edildiği için öyle diyorlar Bülent... Başıma geldiği için biliyorum... Mazda'nın orijinal renkleri zaten bir çok karışımdan elde ediliyor...

    Kemal hocam, parçalar için çıkmacılara bak öncelikle, olmadı Gören Oto, olmadı Kocaeli Gülünce Otomotiv... ;)
     
  12. ezmocesteri

    ezmocesteri Moderatör

    Araç Markası:
    2013 - Mazda 3 Dizel
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz Sedan İmp.
    Abi mutlaka karışım tabi de halihazırda bir boya kodu mevcut ya ondan dedim zaten.
     
  13. ali_semet

    ali_semet Katılımcı

    hocam değişimi orjinal çıkma olarak düşünüyorsanız en doğru ve güvenilir adres ankara çavuşoğlu fiyatları da uygun tutuyorlar.
    http://www.mazdacikmaparca.com/iletisim
    ayrıca şahıs olarak numara isterseniz onları da verebilirim. istanbulda ercan bey var en son iki yıl önce çıkma kaporta aksamları satıyordu kendisi istersen numarasını verebilirim.tabi bi de öner bey var ama onda kaporta aksamı var mı bilmiyorum
     
  14. ali_semet

    ali_semet Katılımcı

    unuttum kusuruma bakmayın geçmiş olsun nazarlık olmuş çok büyük bişey değil ama mutlaka halledilir. sis farı için bursa da yarın japon parçaları satan yerleri gezicem isterseniz sizin için araştırayım. eğer whatsapp ınız varsa anında foto da gönderebilirim. nasıl isterseniz.
     
  15. ali_semet

    ali_semet Katılımcı

    resimlere baktım biraz değişmeden hallolur gibime geldi firma ismi vereceğim kusura bakmayın reklam amaçlı değil ama kaporta işlemlerini çok iyi yapan bir yer otto zenith
    http://www.ottozenith.org/otto-zenith-uygulama-noktalari.html
    buralardan herhangi birinde değişimsiz halledebilirler hem yaptıkları işe 2 yıl garanti veriyorlar.
     
  16. Kemal

    Kemal Katılımcı

    Araç Markası:
    2010-Mazda 3 İmp.
    Araç Renk ve Tip:
    Aluminyum Gri-Sedan
    İyi dilekler için teşekkürler başımdan geçen en ciddi kaza buydu Allah hepimizi daha beterinden saklasın. Bazen gözle görülmekte zorlanılan küçücük bir cizik canımızı sıkar ama o an bunların hiçbir önemi olmadığını anlıyor insan
     
  17. maytalman52

    maytalman52 Katılımcı

    Geçmiş olsun bence de değişime gerek yok internette bu sekil tampon hasarlarının tamirini yapan yerler vardı araştırırsanız bulabilirsinz
     
  18. ali_semet

    ali_semet Katılımcı

    Allah can sağlığı ve sabır versin.

     
  19. Kemal

    Kemal Katılımcı

    Araç Markası:
    2010-Mazda 3 İmp.
    Araç Renk ve Tip:
    Aluminyum Gri-Sedan
    Teşekkürler ilginiz için yarın sabahki duruma göre belli olacak değişip değişmeyeceği. Eğer yolunuzun üzerinde olacaksa ve zahmet olmazsa memnun olurum 5065771733 numaram.
     
  20. Kemal

    Kemal Katılımcı

    Araç Markası:
    2010-Mazda 3 İmp.
    Araç Renk ve Tip:
    Aluminyum Gri-Sedan
    Kaskodan yaptırmıyorum ama sizce doğru mu. Bu kadarcık bir şey için tampon çamurluk vs değiştirip hasarı şişirirler. Kasko delinir hasarsızlık delinir diye kaskoyu kullanamıyoruz :) Amacım hasarı gizlemek değil satarken en küçük eksiğine kadar söylerim fotoğrafları da gösteririm zaten ama yok yere pert araba muamelesi görmesini istemem guzunun :)
     

Sayfayı Paylaş