Mazda 3 BL (2009-13) Dizel Gözlük Bölümünden Gelen Ses Nasıl Çözülür?

emrullahberat46

emrullahcam@gmail.com
Konum
Bitlis-Hizan
Araç Markası
2001 Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Gri- Sedan
#1
S.a değerli arkadaşlar. Benim araçta gözlük koyma yerinden kilitlenme yerindeki boşluk sebebiyle ses gelmekte.Serviste ustaya sorduğumda bunun üzerinde uğraştığını ama tam olarak sesi kesemediğini bir miktar azalttığını söyledi.Bu ses ile ilgili kesin bir çözüm bulan var mıdır acaba?
 

slash

Katılımcı
Konum
Bursa
#2
Servislik bir şey yok bence , titreşimle alakalı basit bir sorun . Ben kapağı açtıktan sonraya kenardaki boşluğa ufak bir sünger parçası sıkıştırarak sesi sıfıra indirdim , göz açılınca da düşmüyor. Veya çift taraflı yapışkanlı bir sünger parçası da olabilir nasıl isterseniz.
 

ezmocesteri

Kıdemli Üye
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Ankara
Araç Markası
2013 - Mazda 3 Dizel
Araç Renk ve Tip
Beyaz Sedan İmp.
#3
Oradan ses geldiğine emin misin hocam. Dikiz aynası ile döşemenin birleştiği yerden mika aksam var oradan da olabilir
 

emrullahberat46

emrullahcam@gmail.com
Konum
Bitlis-Hizan
Araç Markası
2001 Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Gri- Sedan
#4
Yok eminim çünkü elimle tutunca ses gidiyor. Ben bir ara içerisindeki gözlüğü, kapağı sıkıştıracak şekilde koymuştum ve ses gitmişti. Şimdi geçenlerde gözlüğü aldım bir daha o şekilde koyamadım ve ses gelmeye başladı.
 

Oğuzhan

Aktif
Yönetici
Administrator
Konum
Aydın
#5
Bu tarz şeyleri kendiniz çözersiniz diye düşünüyorum. Yapışkanlı keçeler ve kauçuk parçaları satılıyor boşluk varsa uygun yere yapıştırın tamamdır.
 

ezmocesteri

Kıdemli Üye
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Ankara
Araç Markası
2013 - Mazda 3 Dizel
Araç Renk ve Tip
Beyaz Sedan İmp.
#6
Boşluk açılır kapakta mı, yoksa tavana birleşen yerde mi
 

emrullahberat46

emrullahcam@gmail.com
Konum
Bitlis-Hizan
Araç Markası
2001 Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Gri- Sedan
#9
Yok tam kapatırken çıt diye kapanan yerde az bir boşluk var.Olmazsa yarın falan kısa bir videosunu cekeyim de tam belli olsun.
 

Domestos

(Veli Azak)
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
#10
Benim torpido kapağında da bu tarz boşluk olmuş ki, benden önceki sahipleri sesi çift taraflı bant ile kesmişler...

Mantıklı ve basit çözüm, sende deneyebilirsin hocam...
 
Konum
İstanbul
Araç Markası
Mazda 3 A/T İmp. 2012
Araç Renk ve Tip
Karamio-Sedan
#11
bez bantlarda bu konularda baya bı yararı oluyor aklınızda olsun [member=212]emrullahberat46[/member]