Fırsat Gördüğünüzü Paylaşın

domestos

(Veli Azak)
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
#1
Üyelerimize tavsiye edebileceğimiz ürünleri, indirimleri ve fırsatları bu başlık altında paylaşabiliriz...
 

Murat

Yılmaz
Konum
İstanbul
Araç Markası
2011 - Mazda 3
Araç Renk ve Tip
Dizel Toruing
#4
Fiyat iyi ama işlemci yetersiz gibi, ben de İstanbula dönünce yeni bilgisayar bakacağım.
 

domestos

(Veli Azak)
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
#5
Fiyat iyi ama işlemci yetersiz gibi, ben de İstanbula dönünce yeni bilgisayar bakacağım.
2,5 yıldır kullandığım bir donanım ve açmadığı oyun ve program yok, ısınma yok donma yok... Yok yok yok...

İntel fetişistlerine inat ben AMD kullanırım hep, bu donanımdaki A6 işlemci İ5 ile İ7 arasında diyeyim de kıyaslama daha net yapılsın.
 

Murat

Yılmaz
Konum
İstanbul
Araç Markası
2011 - Mazda 3
Araç Renk ve Tip
Dizel Toruing
#6
2,5 yıldır kullandığım bir donanım ve açmadığı oyun ve program yok, ısınma yok donma yok... Yok yok yok...

İntel fetişistlerine inat ben AMD kullanırım hep, bu donanımdaki A6 işlemci İ5 ile İ7 arasında diyeyim de kıyaslama daha net yapılsın.
Eskiden bende sadece amd kullanırdım abi, ama yeni nesil işlemcileri fazla enerji tüketiyor ve intel kadar verimli gibi gelmiyor bana.
 

domestos

(Veli Azak)
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
#7
Eskiden bende sadece amd kullanırdım abi, ama yeni nesil işlemcileri fazla enerji tüketiyor ve intel kadar verimli gibi gelmiyor bana.
2.5 yıl sonra bile pili beni 4 saat internette gezdiriyorsa; o işlemcinin fazla tüketimine kurban olurum ben... ;)
 

msone26

Katılımcı
Konum
Samsun
Araç Markası
Scenic 4+1 E. Banyolu
Araç Renk ve Tip
Siyah MPV
#8
2,5 yıldır kullandığım bir donanım ve açmadığı oyun ve program yok, ısınma yok donma yok... Yok yok yok...

İntel fetişistlerine inat ben AMD kullanırım hep, bu donanımdaki A6 işlemci İ5 ile İ7 arasında diyeyim de kıyaslama daha net yapılsın.
Abi senin oynadığın oyunları bilmem ama şimdiki oyunların boyut ve grafik gereksinimleri baya bir üst düzey.
 

domestos

(Veli Azak)
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
#12
Abi senin oynadığın oyunları bilmem ama şimdiki oyunların boyut ve grafik gereksinimleri baya bir üst düzey.
Ben oyun oynamam, [member=104]Ferzan[/member] sağolsun... Basket ve Futbol oyunları ile Simulatör oyunlarını oynuyor genelde, masaüstünde açılmayan oyunları rahatlıkla oynuyor...

2 TB ekran kartı olan bilgisayar üst düzey oyunları rahatlıkla oynar.
 
#13
İnternet üzerinden sık alışveriş yapıyorsanız cashback sitelerini öneririm.Bu tarz siteler anlaşma durumuna bağlı olarak yaptığınız ödemenin bir kısmını tarafınıza geri ödüyor.Yapacağınız tek şey bu tarz sitelerin birine üye olmak ve alışveriş yapacağınız sitelere bu tarz siteler üzerinden girmek.Ben breuby adlı siteyi kullanıyorum gayet memnunum.Örneğin 3 gün önce mediamarktan aldığım 1700 tl lık telefona 54 tl lık geri ödeme verdi.
 

domestos

(Veli Azak)
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
#15
İnternet üzerinden sık alışveriş yapıyorsanız cashback sitelerini öneririm.Bu tarz siteler anlaşma durumuna bağlı olarak yaptığınız ödemenin bir kısmını tarafınıza geri ödüyor.Yapacağınız tek şey bu tarz sitelerin birine üye olmak ve alışveriş yapacağınız sitelere bu tarz siteler üzerinden girmek.Ben breuby adlı siteyi kullanıyorum gayet memnunum.Örneğin 3 gün önce mediamarktan aldığım 1700 tl lık telefona 54 tl lık geri ödeme verdi.
Bu tarz sistemin varlığını ilk defa duyuyorum... Teşekkürler hocam...
 
#20
Arkadaşlar gg isimli malum sitede S4 Bonus karta ek 50TL puan hariç 949TL birçok telefonda piyasadan ucuz..
Garantileri tek firma yani kvk genpa gibi değil ama işe yarar diye düşünüyorum faturalı orjinal ürünler