Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Fazla Kilolar ve Dukan Diyeti

Konu, 'Sağlık Yaşam' kısmında incirinaltı tarafından paylaşıldı.

  1. incirinaltı

    incirinaltı Aktif

    Araç Markası:
    2014 Mazda3 Powersense
    Araç Renk ve Tip:
    Kırmızı-Sedan
    Arkadaşlar 25 gündür dukan diyeti yapıyorum, 7 kilo verdim,9 kilo daha vereceğim.Dukan emminin kitabını okudum,diyet yapmak isteyenlere dilimin döndüğünce anlatabilirim.Bu diyeti yapan varsa tecrübelerini ve bilgilerini paylaşırsa memnun olurum.
    Ben şimdilik küçük bir özet geçeyim.Protein ağırlıklı bu diyette izin verilen ürünler sınırsız miktarda tüketilebilir.Diyet bittikten sonra haftada bir gün uygulamayla ömür boyu aynı kiloda kalma garantisi var.Kitabı okuduktan sonra hangi üründe ne ne kadar var,zararlı ve kilo yapan ürünler neler,neyi az neyi çok tüketmek lazım,yani sağlıklı beslenmeyi öğreniyorsun.
    Kitabı çok beğendim,tavsiye ederim.Dukan emmi 35 yıllık mesleki deney ve deneyimlerin sonunda yazdığını belirtiyor.
     
  2. hakan_emre

    hakan_emre Aktif

    Araç Markası:
    Renault - Twingo
    Araç Renk ve Tip:
    Su Yeşili-HB Coupe
    Kitabın linki veya temin edebileceğimiz yeri paylaşabilirmisin abi, benimde 5-6 kilo fazlam var vucüt kitle endeksine göre sınırdayım
     
  3. incirinaltı

    incirinaltı Aktif

    Araç Markası:
    2014 Mazda3 Powersense
    Araç Renk ve Tip:
    Kırmızı-Sedan
  4. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan
    Allah sizi bildiği gibi yapsın, yeni yılda sırasımı bu kilo muhabbeti... :D

    Şaka bir yana, ben geçen hafta başladım diyete, adı da, domestos diyeti. Sabah bir kaşık pekmez, portakal elma, öğle tuzlu çubuk kraker, bol su ve akşam yemeğinde sofradan aç kalkmak... 1 haftada 2 kilo verdim...
     
  5. incirinaltı

    incirinaltı Aktif

    Araç Markası:
    2014 Mazda3 Powersense
    Araç Renk ve Tip:
    Kırmızı-Sedan
    Fit olmak iyidir,belediyesporla idmanlara çıkıyorum,hocamız benim ilk futbol hocam,resmi maçlarda oynamamı istiyor,hem kendime güvenemiyorum,hem bu yaştan sonra bi daha sakatlık yaşamak istemiyorum ama içimde de eski anılar da canlanmadı değil...
     
  6. incirinaltı

    incirinaltı Aktif

    Araç Markası:
    2014 Mazda3 Powersense
    Araç Renk ve Tip:
    Kırmızı-Sedan
    Veli abi yeşil çay çok etkiliymiş ama fazla tüketmemek lazımmış...
     
  7. ezmocesteri

    ezmocesteri Moderatör

    Araç Markası:
    2013 - Mazda 3 Dizel
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz Sedan İmp.
    Kilo başa bela ya, yemek yemeden de durulmuyor ki 6-7 kilo da benim vermem lazım.
     
  8. ktaskan

    ktaskan Aktif

    Araç Markası:
    2014 Mazda 3 Power
    Araç Renk ve Tip:
    Sedefli İnci Beyaz
    Bülent bu kitap tam bize göre :)
     
  9. ezmocesteri

    ezmocesteri Moderatör

    Araç Markası:
    2013 - Mazda 3 Dizel
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz Sedan İmp.
    Valla tam öyle başlayalım mı ne dersin, ama aç durmam ben, kahveli pastasız da
     
  10. ktaskan

    ktaskan Aktif

    Araç Markası:
    2014 Mazda 3 Power
    Araç Renk ve Tip:
    Sedefli İnci Beyaz
    Onlar bozmuyormuş zaten diyeti :) Ben başlamayı düşünüyorum..ciddi ciddi..bakalım bize fayda etcek mi..bende de var 4-5 kilo fazla..
     
  11. ezmocesteri

    ezmocesteri Moderatör

    Araç Markası:
    2013 - Mazda 3 Dizel
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz Sedan İmp.
    Kitabı alırsın artık
     
  12. ktaskan

    ktaskan Aktif

    Araç Markası:
    2014 Mazda 3 Power
    Araç Renk ve Tip:
    Sedefli İnci Beyaz
    Bakim önce Pdf halini ararım bulamazsak alırız zaten 12-13 lira aradım.. :)
     
  13. incirinaltı

    incirinaltı Aktif

    Araç Markası:
    2014 Mazda3 Powersense
    Araç Renk ve Tip:
    Kırmızı-Sedan
    6-7 kilo da bişeymi ben 6-7 kilo için diyet bile yapmam :D 7 kilo fazlası olan biri 5 günde 3 kilosunu veriyor zaten.kalan 4 kiloyu da 1 ayda verirsiniz.Yalnız bundan sonra verdiğiniz her kilo için 10 gün daha diyet yapacaksınız(yani 7 kilo için 70 gün daha).Bu bölümde haftada 2 gün serbestlik var.
    Zor bir diyet fakat kalıcı olması beni cezbetti.İçim dışım balık tavuk oldu,et almıyorum çünkü yağsız olduğu için tadı tuzu yok.Ekmeği evde kendiniz yapmalısınız,çünkü saf yulaf kepeğiyle yapılmalı,onun da hazır ekmeği yok.
     
  14. ezmocesteri

    ezmocesteri Moderatör

    Araç Markası:
    2013 - Mazda 3 Dizel
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz Sedan İmp.
    Öyle deme 7 kilo az değil ama ben ekmek yapmayla ugrasamam valla aç hic duramam
     
  15. ktaskan

    ktaskan Aktif

    Araç Markası:
    2014 Mazda 3 Power
    Araç Renk ve Tip:
    Sedefli İnci Beyaz
    Dostum netten 15 tlye aldım ben istersen gerekli sayfaları fotokopi çeker alırsın benden :) :D
     
  16. incirinaltı

    incirinaltı Aktif

    Araç Markası:
    2014 Mazda3 Powersense
    Araç Renk ve Tip:
    Kırmızı-Sedan
    O şart,krep daha güzel oluyo,açlık hissi olmuyor ama ilk 4-5 gün halsizlik yapıyor.
     
  17. incirinaltı

    incirinaltı Aktif

    Araç Markası:
    2014 Mazda3 Powersense
    Araç Renk ve Tip:
    Kırmızı-Sedan
    Kitapta bazı şeyler çok tekrar edilmiş ama çok faydalı bir kitap.
     
  18. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan
    Saf yulaf kepeğini nereden bulacaz yahu?? :)

    Yoksa ekmek yapmak kolay...
     
  19. ktaskan

    ktaskan Aktif

    Araç Markası:
    2014 Mazda 3 Power
    Araç Renk ve Tip:
    Sedefli İnci Beyaz
    Aktarlarda var Veli abi.. Realde de satılıyor.
     
  20. ezmocesteri

    ezmocesteri Moderatör

    Araç Markası:
    2013 - Mazda 3 Dizel
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz Sedan İmp.
    Sen başla ilk hafta geçsin deneyimlerine göre ben de deneyim
     

Sayfayı Paylaş