Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Citroen C3 Aldım

Konu, 'Diğer Markalar' kısmında Murat tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Murat

    Murat Yılmaz

    Araç Markası:
    Mazda Atenza - 07
    Araç Renk ve Tip:
    Gümüş Gri
    Araç 2005 model 137.000 km.de, 1.4 hdi sx modeli. Araçta abs, 2 airbag ve dijital klima var. Araç komple boyalı, sol taraftan kazası var ama düzgün toplanmış. Değişen sol ön kapı var sadece. Yürürü gayet iyi, şu an için tek masrafı akü ihtiyacı var. Aksilik çıkmazsa salı veya çarşamba teslim alıyorum.


    [​IMG]
     
  2. karardvn

    karardvn Aktif

    hayırlı olsun abi
     
  3. mcmelankolia

    mcmelankolia Aktif

    Araç Markası:
    1997/626
    Araç Renk ve Tip:
    Sedan
    Hayırlı Olsun [member=65]Murat[/member] ..Bardaklık Varmı Araçta..
     
  4. Murat

    Murat Yılmaz

    Araç Markası:
    Mazda Atenza - 07
    Araç Renk ve Tip:
    Gümüş Gri
    Sağolun arkadaşlar

    Bardaklı var tabii :D ilk ona bakıyorum :D

    [member=8]karardvn[/member] [member=71]mcmelankolia[/member]
     
  5. aytacesen

    aytacesen Katılımcı

    Hayırlı olsun.
     
  6. hakan_emre

    hakan_emre Aktif

    Araç Markası:
    Renault - Twingo
    Araç Renk ve Tip:
    Su Yeşili-HB Coupe
    Hayırlı olsun abi bardaklık varsa gerisi önemli değil :D
     
  7. hagakure

    hagakure Aktif

    Araç Markası:
    2004 Mazda 6
    Araç Renk ve Tip:
    Şampanya
    Hayırlı olsun :)
     
  8. Murat

    Murat Yılmaz

    Araç Markası:
    Mazda Atenza - 07
    Araç Renk ve Tip:
    Gümüş Gri
    [member=57]hagakure[/member] [member=5]Hakan_Emre[/member] [member=103]AESEN[/member]

    Teşekkürler.

    Bardaklık olayı gerçekten çok kafamı kurcalıyordu :D Allahtan içim rahat artık :D
     
  9. Oğuzhan

    Oğuzhan Administrator Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    99 Astina GT 1.8 Sport
    Araç Renk ve Tip:
    Şampanya-Gümüş H
    Hayırlı olsun abi :)
     
  10. ezmocesteri

    ezmocesteri Moderatör

    Araç Markası:
    2013 - Mazda 3 Dizel
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz Sedan İmp.
    Hayırlı uğurlu olsun, öldürdün mü yine
     
  11. Murat

    Murat Yılmaz

    Araç Markası:
    Mazda Atenza - 07
    Araç Renk ve Tip:
    Gümüş Gri
    Fiyatı iyiydi zaten pazarlık pek yapmadım, bir de hava soğuk ölücülüğümde hiç üstümde değildi :D
     
  12. civler

    civler Katılımcı

    Araç Markası:
    2000-Mazda 626
    Araç Renk ve Tip:
    Gri Hatcback
    Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler diliyorum.
     
  13. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan
    Hayırlı olsun canım kardeşim, Allah kaza bela vermesin... Bardaklık varsa geri kalanı harikadır zaten... Mazotu yakmaz, koklar bu... :)
     
  14. suleyman

    suleyman Katılımcı

    hayırlısı olsun fiyat nedir
     
  15. Oğuzhan

    Oğuzhan Administrator Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    99 Astina GT 1.8 Sport
    Araç Renk ve Tip:
    Şampanya-Gümüş H
    Çok tasarrufludur ama çok kötü bir motor gürültüsü var :)
     
  16. ezmocesteri

    ezmocesteri Moderatör

    Araç Markası:
    2013 - Mazda 3 Dizel
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz Sedan İmp.
    Aynen öyle valla, ama gerçekten tasarruflu yaklaşık 5-6 yıl önce Eskişehir de 30-40 tl mazotu şehir içinde gezmekle bitiremedik ???
     
  17. Hayırlı olsun..
     
  18. Murat

    Murat Yılmaz

    Araç Markası:
    Mazda Atenza - 07
    Araç Renk ve Tip:
    Gümüş Gri
    Sağolun arkadaşlar.

    Aracı sorgulamak istiyorum fakat e-devlet kayıt bulunamadı diyor. Bunun sebebi ne olabilir ?

    [member=9]domestos[/member] [member=56]ezmocesteri[/member] [member=5]Hakan_Emre[/member] [member=2]Oğuzhan[/member] [member=41]aliparlar1983[/member] @suleyman @civler (Mustafa YİĞİT)
     
  19. ezmocesteri

    ezmocesteri Moderatör

    Araç Markası:
    2013 - Mazda 3 Dizel
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz Sedan İmp.
    Plaka iptal mi, boşta mı nasıl kayıt bulunamadı yani
     
  20. En kısa ve güvenli yol arac ile trafk tescil şb md gidip rica edersin, bi tanıdık varsa en kısa yol bu ve güvenli..
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş