Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bankaların Aldığı Hesap İşletim, Havale, Eft ve Kredi Kartları Masrafları Hk.

Konu, 'Diğer' kısmında ezmocesteri tarafından paylaşıldı.

  1. ezmocesteri

    ezmocesteri Moderatör

    Araç Markası:
    2013 - Mazda 3 Dizel
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz Sedan İmp.
    Bankaların Aldığı Hesap İşletim, Havale, Eft ve Kredi Kartları Masrafları Hakkında tecrübelerimizi bu başlık altında paylaşabiliriz.

    Hakan'ın çalışmış olduğu bankaya herhangi bir işletim ücreti ödemediğini, eft ve havaleleri ücretsiz yaptığını öğrenince bu konuyu açmak elzem oldu.



    Kuveytçi Hakan senii :D
     
  2. hakan_emre

    hakan_emre Aktif

    Araç Markası:
    Renault - Twingo
    Araç Renk ve Tip:
    Su Yeşili-HB Coupe
    Öyle abi, ben araplarla çalışıyom

    Favori bankamdır. Ne hesap İşletim ücreti, ne EFT-Havale Ücreti, ne kredi kartı aidatı var.

    -Mobil uygulamadan gönderildi-

     
  3. ezmocesteri

    ezmocesteri Moderatör

    Araç Markası:
    2013 - Mazda 3 Dizel
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz Sedan İmp.
    Hesap işletim ücreti bir şey karşılığında mı yok, zaten hiç talep edilmiyor mu?
     
  4. hakan_emre

    hakan_emre Aktif

    Araç Markası:
    Renault - Twingo
    Araç Renk ve Tip:
    Su Yeşili-HB Coupe
    Hiç talep etmiyor abi. Diğer bankalar maaş müşterisi falan şartı koyuyor ama Kuveytturk'te hicbirseyin ücreti yok

    -Mobil uygulamadan gönderildi-

     
  5. Oğuzhan

    Oğuzhan Administrator Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    99 Astina GT 1.8 Sport
    Araç Renk ve Tip:
    Şampanya-Gümüş H
    Bende hesap işletim ücretini geri almak için tüketici hakem heyetine başvurdum bekliyorum bakalım ne olacak.
    Birde kredi masrafları geri alınabiliyormuş ona da el atacağım.
     
  6. Oğuzhan

    Oğuzhan Administrator Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    99 Astina GT 1.8 Sport
    Araç Renk ve Tip:
    Şampanya-Gümüş H
    Teşekkürler İlhan abi.
     
  7. ezmocesteri

    ezmocesteri Moderatör

    Araç Markası:
    2013 - Mazda 3 Dizel
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz Sedan İmp.
    Sağol abi bilgilendirme ve dilekçe örnekleri için
     
  8. Murat

    Murat Yılmaz

    Araç Markası:
    Mazda Atenza - 07
    Araç Renk ve Tip:
    Gümüş Gri
    Enpara.com'da her şey bedava, ayrıca acile ihtiyaçlarda 7/24 1 dk.da 30.000 TL'ye kadar kredi.

    Ayrıca TC Ziraat Bankası anneme 362 tl kredi masrafını kolayca iade etti.
     
    domestos bunu beğendi.
  9. saliher

    saliher Katılımcı

    Kredi kartı yıllık bedeli ve hesap işletim ücretini iade etmiyorlar diye biliyorum.

    Kredi masrafları için ise bankaya gidip yaklaşık 50tl karşılığında kredi dosya masrafı dekontunu alıyorsunuz. (oto finanslar hariç onlar da ödemiyor vdf, tebcetelem, koçfinans vb.)Ardından bu delontla ikametiniz olan kaymakamlığa gidip 8-10 sorulu bir form dolduruyorsunuz ve hakem heyeti sizin yerinize bankayla irtibat kuruyor. Ardından banka sizi arayıp tutarın yarısını teklif ediyor. Kabul ederseniz para hesabınıza geliyor yok etmezseniz 3 ay süre içerisinde iade ücretinizi geri alıyorsunuz. Banka tutarda bir problem görürse, uğraştırmak istiyorsa mahkemeye itiraz için başvuruyor 15 gün içinde tekrar geri dava açmak zorunda, kontrol ediliyor, yanlış varsa düzeltilip paranızı alabiliyorsunuz. Bankanın itirazında gereksiz bi durum varsa her ödeme yine bankaya kalıyor.
    Sizin talep ettiğiniz tutarda bi problem varsa düzeltilip alıyorsunuz. (garanti bankası süreci)

    C6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  10. Güven

    Güven Katılımcı

    Araç Markası:
    2012 - Mazda 3 A/T
    Araç Renk ve Tip:
    Lacivert - Sedan
    Ben Cepteteb kullanıyorum, eft, havale, kredi karı vs hepsi bedava.
    Hatta ekstra kampanyaları var.
    Şubeyede gitmeye gerek yok.

    Enpara (Finansbank) da benzer hizmet sunuyor.

    İş yerimin çalıştığı banka yani YHapı Kredi de bizden bir ücret almıyor ama sürekli banka değiştiği için hesabı kartları taşı sıkıntı oluyor.
    Bazı bankalarda kavga dövüş iade ediyor ama uğraşmak istemiyorum diyorsanız Cepteteb veya Enpara tavsiye ederim.
     
  11. mcmelankolia

    mcmelankolia Aktif

    Araç Markası:
    1997/626
    Araç Renk ve Tip:
    Sedan
    Teb le Maaş Anlaşmalı Olduğumuz İçin Kartlara Herhangi Bir Ücret Ödemiyorum..Havale Ve Eft ye Para Alıyorlarmı Bilmiyorum Ama Anlaşma Olmasaydı Sağlam Öpecekleri Kesin..
     
    domestos bunu beğendi.
  12. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan
    Ben bu geri ödeme işini, hökümetin bankalara attığı kazık olarak değerlendiriyorum... Adamlar bizimle en baştan bütün şartları görüşüyor mu? Evet... Bize yalan yanlış bir şeyler söylüyor mu? Hayır...

    Peki neden biz hukuki sözleşmeye aykırı olarak, en baştan kabul ettiğimiz dosya masrafını geri almak için çabalıyoruz... Çünki; hökümet bankalara kazık atmak için bizi kullandı...

    Şimdi ne oldu??

    Bankalar uyandı, daha doğrusu yedikleri kazığın acısıyla hökümete baskı yaptılar ve istisnasız her hesaptan işletim ücreti, eft/havale masrafı almaya başladılar hem de kanuni olarak... Aylık minimum 6-10 lira arasında tutuyor bu rakam ve hiç kredi ile işi olmayan ama banka hesabı olan bir vatandaşı mağdur etmiş oluyor...

    Maaş müşterisi olmamız nedeniyle ve banka ile yapılan anlaşmalar nedeniyle bu ve benzeri ücretleri ödemiyorum çok şükür... Bir de; reklam gibi olacaksa olsun; ben İş Bankası ile çalışıyorum ve hiç bir yamuklarını, kırkayaklık yaptıklarını, rahatsız ettiklerini, zırt pırt arayıp bi şeyler satmaya çalıştıklarına şahit olmadım... Her işimi internet bankacılığından yapabiliyorum bu da ayrı bir güzellik...

    2008 yılında kullandığım konut kredisini hiç içime sinmediği halde geri talep ettim ve 1 yıl içinde Ziraat Bankasından sorunsuzca aldım, sadece bir tek dilekçe ile... Aldım ama o para bana yaramadı... Bir de, olayın bu tarafı var... :)
     
    ezmocesteri ve hagakure bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş