Ankastre Set Tavsiyesi

Konum
İstanbul / Kadıköy
Araç Markası
2004 Mazda 6
Araç Renk ve Tip
Şampanya-Sedan
#1
Merhaba arkadaşlar ,

Bir kaç ay içinde kız kardeşim için ankastre set almak istiyorum. Yerli üretim olan Arçelik, Beko, Vestel ve diğerlerini düşünmüyorum. Elimde kalan Teka, Siemens , Zanussi ve Electrolux.

Bu markalar (farklı markalara açığım ) arasında alan, kullanan, iyi-kötü yanları ile tavsiyelerinizi bekliyorum. Bütçe max 2500 TL diye düşünüyorum..

İlginiz için teşekkür ederim.
 

ezmocesteri

Kıdemli Üye
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Ankara
Araç Markası
2013 - Mazda 3 Dizel
Araç Renk ve Tip
Beyaz Sedan İmp.
#2
Bu işlerden hiç anlamadığım gibi, hiç bir fikrim de yok abi, hayırlısı olsun demekten başka çarem yok :)
 
Konum
Ankara
Araç Markası
98-Mazda 626 AT
Araç Renk ve Tip
Füme-Sedan
#3
Merhaba arkadaşlar ,

Bir kaç ay içinde kızkardeşim için ankastre set almak istiyorum.Yerli üretim olan Arçelik -Beko Vestel ve diğerlerini düşünmüyorum.Elimde kalan Teka ,Siemens ,Zanussi ve Electrolux.

Bu markalar (farklı markalara açığım ) arasında alan ,kullanan iyi kötü yanları ile tavsiyelerinizi bekliyorum.Bütçe max 2500 TL diye düşünüyorum..

İlginiz için teşekkür ederim.
abi biz de yeni eve aldık ama eve taşınmadığımız için ürünler nasıldır yorum yapamayacağım
siemens alma niyetiyle gitmiştik simfer aldık :D
satıcı simfere ikna etti , bizim de aklımıza yattı, fiyat olarak da gayet uygundu
mesela siemens te ocakta cam kalınığı 4 mm iken simferde 10 mm imiş, zaten bu adamlar ısı ürünleri üzerine üretim yapıyorlar
ama yine de yerli almam diyorsan siemens e bak derim, franke diye bir marka da var ona da bakılabilir, yalnız max bütçe 2500 ise siemens in orta düşük ürünleri alınabilir bu fiyata, bizim aklımızdan geçen ürünlerin toplamı 2800-3000 civarındaydı
 

nilsu_

''Bayan MATSUDA''
Konum
Antalya
Araç Markası
2010 Mazda 3
Araç Renk ve Tip
Beyaz - Sedan
#4
selammmm:) termosifon almayı düşünüyorum....kararsız kaldım...ıyı marka olan hangısı acaba...bosh ve baymak marka arasında kaldım..yada sızın tercıh onerınız var mı...tşk
 
Üst Alt