Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

1997 Model 323 Aldım

Konu, 'Alınık - Otomobil' kısmında fung_hu tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. fung_hu

    fung_hu Katılımcı

    pazartesi gunu premacy bulana kadar arabasiz kalmayim diye 323 sedan 97 model beyaz 1.6 karburatorlu guzu aldim.
    bu modeli ilk defa kullaniyorum. ben bu kadar rahat ve konforlu oldugunu bilmiyordum.
    cok keyifliymis kullanmasi. ama gunduz goziyle bi inceleyemedim. bi hafta sonu yagini suyunu hallediyim. yazin bakarim genel bakimlara
     
  2. hakan_emre

    hakan_emre Aktif

    Şehir:
    Bolu-Ş.Urfa
    Araç Markası:
    Renault - Twingo
    Araç Renk ve Tip:
    Su Yeşili-HB Coupe
    Hayırlı olsun Resim yokmu
     
  3. fung_hu

    fung_hu Katılımcı

    resim yok simdilik. gunduz goremiyorum araci. hafta sonu cekerim bikac resim acarim bi konu
     
  4. ezmocesteri

    ezmocesteri Moderatör Yetkili Kişi

    Şehir:
    Ankara
    Araç Markası:
    2013 - Mazda 3 Dizel
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz Sedan İmp.
    Hayırlı olsun
     
  5. fung_hu

    fung_hu Katılımcı

    tesekkur ederim.
     
  6. domestos

    domestos (Veli Azak) Yetkili Kişi

    Şehir:
    Aydın-Merkez
    Araç Markası:
    Mazda 626 GF 1998 AT
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz-Sedan
    Hayırlı olsun, Allah utandırmasın... :)
     
  7. karardvn

    karardvn Aktif

    Şehir:
    Karabük
    Hayırlı olsun
     
  8. dülgeroğlu

    dülgeroğlu Katılımcı

    Şehir:
    Konya
    Araç Markası:
    1998 Mazda 626
    Araç Renk ve Tip:
    Mavi - Hatchback
    Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin
     
  9. yakup

    yakup Aktif

    Şehir:
    Erzincan
    Araç Markası:
    2000 - Mazda 323 GT
    Araç Renk ve Tip:
    Bej - HB
    Hayırlı olsun
     
  10. hagakure

    hagakure Aktif

    Şehir:
    İstanbul / Kadıköy
    Araç Markası:
    2004 Mazda 6
    Araç Renk ve Tip:
    Şampanya-Sedan
    Hayırlı olsun :)
     
  11. Oğuzhan

    Oğuzhan Administrator Yetkili Kişi

    Şehir:
    Aydın
    Araç Markası:
    99 Astina GT 1.8 Sport
    Araç Renk ve Tip:
    Şampanya-Gümüş H
    Hayırlı olsun ruhsata aldanmayın max 94 modeldir o kasalar. 3 sene kadar kullandım kral arabadır fiyatına göre ;)
     
  12. mcmelankolia

    mcmelankolia Aktif

    Araç Markası:
    1997/626
    Araç Renk ve Tip:
    Sedan
    Hayırlı Olsun..
     
  13. aliparlar1983

    aliparlar1983 Aktif

    Şehir:
    Afyon
    1992 ye kadar olan 626 lar kullanmakta olduğum 92-97 kasadan hep daha rahat gelmiştir gözüme..
    Zevk meselesi aracınızı güle güle kullanın .. hayırlı olsun..
     
  14. fung_hu

    fung_hu Katılımcı

    hepinize cok tesekkur ederim. bu hafta sonu coruma gidecem. ustama gosterip ne eksik arabada tespit edip bi ufak bakima cekecem. 626 da hic parca lazim olmadi. bakalim bunda sıkıntı cekecemmi corumda. birde yakitini merak ediyorum.
     
  15. kadir

    kadir Aktif

    Şehir:
    İstanbul
    Araç Markası:
    Mazda 3 A/T İmp. 2012
    Araç Renk ve Tip:
    Karamio-Sedan
    Hayirli olsun
     
  16. emytoget

    emytoget Aktif

    Şehir:
    İstanbul/Ümraniye
    Araç Markası:
    Peugeot 106 - 1994
    Araç Renk ve Tip:
    Beyaz - 3 kapı
    İyi işte hem borca harca girmemiş oldun hemde parçası bol ucuz. Hayırlı olsun
     
  17. SERHAT1299

    SERHAT1299 Sessiz

    Şehir:
    İSTANBUL
    hayırlı olsun ALLAH kaza bela vermesin....
     
  18. fung_hu

    fung_hu Katılımcı

    valla oyle oldu. bakalim yarin bi bakima sokuyum diyorum. kisinda detayli bakim o kadar iyi olmuyo ama. bakalim.
    sol onden bi ses geliyo cukurlarda. camlar yavas acilip kapaniyor. sol arka hic calismiyo. bi onlara bakitiyim neymis ne degilmis. bide araba benzin ve gazda cok fark ediyo. cekis olarak. gaz ayarindanmidir yoksa bu karburotorlu araclarin genel sikintisimi ilk defa enjeksiyonsuz araca biniyorum.
     
  19. fung_hu

    fung_hu Katılımcı

    herkeze ayri ayri tesekkur ediyorum guzel dilekleriniz icin
     
  20. Olgun

    Olgun Aktif

    Şehir:
    Giresun
    Araç Markası:
    TOFAŞ-GARTAL
    Araç Renk ve Tip:
    BEYAZ/1995
    Geçerken gördüm hayırlı olsun aracın hocam. Güle güle kullan İnşallah kazasız günlerde...
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş